Cool Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Noen som vet hvor man får kjøpt sån spectrum analyser styring. Jeg fikk lyst til og lage noe sånt på toppen av mitt chieftec kabinett, ikke rund men vanlig. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 17:15, DrErling skrev:Hva med en casemod med en microbølgeovn som utgangspunkt? Ikke er det en vanskelig mod heller. Bare røsk ut innmaten. Noen av knappene på framsida kan jo evt brukes til å skru av/på, resette, åpne cd-rom osv...Ganske heftig spør du meg. Kommmer med micro på LAN og så spør de om du skal mekke "hold it" og minipizza og grise å tastaturet hele kvelden... "kødder du? Det er pcen min!" takk får ideen!! du er en genial man du også! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Antagelig en av de mest oppfinnsomme kabinettene hittil *Applaus* . Mvh, Stian Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 AWSOOME!!!! WHOHO! d va en eller anna som sa noke om at han fyren fekk til alt.. d kan jo hende han kun har publisert de som har blitt vellykka då.. :grin: uansett, DØDSKULT!... ka me å montere en pc inn i en kakebox?? så kan du sei at du har kake i den på lan Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Monter PCen i en jakke sier nå jeg! Det er jo framtidens planer uansett, så hvorfor ikke tjuvstarte? Enkelt og greit å ha med på tur... Eneste man må ta litt hensyn til er statisk el. Det kan sikkert ungåes med antistatisk plast og god jording i mellom komponentene. En romslig skinnjakke burde være perfekt. Pcdeler er jo også flate og hendige for en slik installasjon. PSU for plass i en lomme. Happy modd :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Den 2002-08-30 19:47, Arctic skrev:Monter PCen i en jakke sier nå jeg! Det er jo framtidens planer uansett, så hvorfor ikke tjuvstarte? Enkelt og greit å ha med på tur... Eneste man må ta litt hensyn til er statisk el. Det kan sikkert ungåes med antistatisk plast og god jording i mellom komponentene. En romslig skinnjakke burde være perfekt. Pcdeler er jo også flate og hendige for en slik installasjon. PSU for plass i en lomme. Happy modd :smile: Tongt å gå me då?? og sjansen for å ødelege noke e maximal viss du ska lene deg tilbake i f ex en bil me den jakak på! :razz: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 nei bygg pc på en hjelm. sånn som øldrikkerne har vet du. med sånne videobriller. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Bygge den i en ryggsekk, da er det enkelt å dra på lan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå