andgob Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 http://www.bit-tech.net/article/90/2 skjekk ut den. det er case modding det. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Han gjør mye rat han fyren, men det er drittkule ting han lager. Alt blir perfekt. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 nice!!!!! eneste han kunne gjort extra var å gjort den cd-rommen litt finer... innfelt eller.no men uansett så er den en modifikasjon jeg aldri kommer til å klare:) 9.5/10 i score!! Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Det har du rett i Bøgge, han har laget mange fete ting Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Fyren er jo kort og godt et teknisk geni! Og fantasi, fingerferdighet og en feit lommebok har´n tydeligvis også! Og ikke minst; God tid! Lenke til kommentar
ToBi Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hvor får han alle idéene fra?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Imponert!! :smile: Må jo være fett og ta dem med på LAN.... Han kan bare ta inngangspenga selv hehehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Imponert!! :smile: Må jo være fett og ta dem med på LAN.... Han kan bare ta inngangspenga selv hehehe Lenke til kommentar
Champ Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 14:19, CaNaBiS skrev:er jo ikjke SÅ dyrt da men se på den TVn han hadde.. han har nok noen kroner til overs ja :smile: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hva med en casemod med en microbølgeovn som utgangspunkt? Ikke er det en vanskelig mod heller. Bare røsk ut innmaten. Noen av knappene på framsida kan jo evt brukes til å skru av/på, resette, åpne cd-rom osv... Ganske heftig spør du meg. Kommmer med micro på LAN og så spør de om du skal mekke "hold it" og minipizza og grise å tastaturet hele kvelden... "kødder du? Det er pcen min!" Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 dritbra. og jeg har aldri sett bedre reklame for et hovedkort. og dere som dobbeltposter, slutt med det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Dæven! Dette var genialt! De hadde også noen andre geniale prosjekter på den siden! *lese mer* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Det derre der må være noe av det villeste jeg har sett! Sykt at folk bare kommer på å gjøre noe slikt. B|Real Lenke til kommentar
[space] Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Husker ikke hvilken side jeg så det på, men han fyren vant en del dollars i 1. premie på en casemod compo for den kassa der. [space] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå