Joachim_F Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Skuespilleren Vin Diesel har fått rollen som Agent 47 i den kommende Hitman-filmen. Dessuten ser det ut til at han også vil spille den berømte leiemorderen i fremtidige spill. Les mer Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Om de så mye som krummer et hår på agent 47's hode (jada jada.. ser ironien) blir det boikott. 47 er den eneste som kan være hovedpersonen i sitt eget spill, og om han skal gå fra å være den bleike, skalla drapsmaskinen han er nå til å være vin diesel (solbriller, store muskler, teite kommentarer) burde noen virkelig legge merke til at det er noe galt i spillverdenen. Skal vi kanskje la Tom Cruise være Link? Bruce Willis ville jo passet direkte inn som master chief i Halo 3. Eller hva med Clint Eastwood som archmage i det kommende Elder scrolls spillet? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Dermed ser det ut til at tilhengere av serien snart må venne seg til at den populære leiemorderen får nytt ansikt og stemme. det er gale nok vist dei lar han spele mr 47 i filmen, men vist dei fjerner 47 for godt til fordel for vin diesel då blir det boikott. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 faen, måtte bare si det rett ut!! nei, fy flate, de kommer til å miste sååå mangen tilhengere!! Kommer nok dessverre til å Ødelegge spilla Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hadde en engelsk engelsk lærer som ligna 100% på hitman, var helt sjukt :!: Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Det er da ikke så galt. jeg vil si at vin diesel er den skuespilleren som ligner mest på 47 men jeg tror de kommer til å kansje beholde samme type kommentarer og få han til å gjøre om stemmen sin tli å bli mer lik 47 Endret 15. juni 2005 av Grabby Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er da ikke så galt. det kan ikkje bli stort verre enn dette. jeg vil si at vin diesel er den skuespilleren som ligner mest på 47 ehh, nei. han ligner da ikkje i det heile tatt. men jeg tror de kommer til å kansje beholde samme type kommentarer og få han til å gjøre om stemmen sin tli å bli mer lik 47 trur nok dessverre at vin diesel fortsatt vil vere vin diesel. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Tja, utseendemessig kan det faktisk fungere å ha Vin som 47. Men han må for all del i så tilfelle kvitte seg med den macho-greia hans (som han holder på å gjøre, derfor takket han nei til spilling i xXx2). Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Uff, Vin er ikke akkurat den beste skuespilleren der ute. Skulle jeg ha valgt en kjent skuespiller til rollen så hadde jeg nok valgt Jason, men fortsatt ikke det beste valget. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Uff, Vin er ikke akkurat den beste skuespilleren der ute. Skulle jeg ha valgt en kjent skuespiller til rollen så hadde jeg nok valgt Jason, men fortsatt ikke det beste valget. Han har ihvertfall utsendet og kan spille. Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) ok han jason er mer lik men viss de pudrer vin diesel for å bli mer blek så vil han ligne Vin diesel er jo bare kjent for sånne macho bråke roller men han sikkert spille en kald leiemorder å Endret 15. juni 2005 av Grabby Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg vil absolutt ikke si at Jason Statham passer til 47 - Tvert imot! Han spiller alltid en sleiping, ofte en fyr som har draget på damer og kan mye om bil (man kjenner fyren godt ved å se The Italian Job). Fyren er jo en god skuespiller, jeg liker han veldig godt. Men han må ALDRI få rollen som 47! Aldri! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Men nevn en "kjent" skuespiller som passer? JS er passer hvertfall dobbelt så bra som VD. Og JS kan i motsetning til VD spille mer en en rolle. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Dette blir bare galt.... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Arnold Vosloo tror jeg kunne blitt en bra agent 47 Endret 16. juni 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
slash Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Alle som har spilt escape from butchers bay, vet at Vin Diesel faktisk gjør seg BEDRE i spill enn på film.. Men det er dog bare som Riddick... Kane Hodder skulle spilt 47. Pluss at de skulle skrevet om historien slik at 47's yndlingsvåpen var en gammel machete. Pluss at han brukte hockeymaske. Eller kanskje hun som spiller Kate i LOST skulle spille 47? Hun er ikke så lik, men søren klype hvor populær hun har blitt i det siste, hun hadde nok gjordt det til en kassasuksess. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Eller kanskje hun som spiller Kate i LOST skulle spille 47? Hun er ikke så lik, men søren klype hvor populær hun har blitt i det siste, hun hadde nok gjordt det til en kassasuksess. Hun er ikke så lik? Hva i huleste mener du med det? Hun er jo en kvinne! Hvordan skal hun være lik da? Uansett, nei for faen! Ingen damer skal spille 47! SÅ langt skal ikke den jævla kvinne-bølgen gå! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er ingen Hitman fan selv, men jeg kan hvertfall si såpass at Vin Diesel overhodet ikke ligner på Agent47. Eneste likheten må vel være at de begge er menn.. Min oppfatning av Agent 47 er at han skal være hvit, litt tynn og anemisk, samt at han er skallet (merk skallet, ikke barbert slik som feks. Vin) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 [iC' date=16/06/2005 : 10:56] Uansett, nei for faen! Ingen damer skal spille 47! SÅ langt skal ikke den jævla kvinne-bølgen gå! Yeah right. Agent 47 kommer til å komme borti et kvinnfolk som lager problemer. Det er uungåelig i Hollywoodproduksjoner. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Arnold Vosloo tror jeg kunne blitt en bra agent 47 Habib Marwan! Jo, enig. Han hadde faktisk passet. I motsetning til Vin Diesel virker han i det minste ganske skummel. Helt uten sammenheng: Random facts about Vin Diesel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg