hansol123 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) satt og såg litt på en estisk internet side med brukt sykkler noe ala autodb i norge og fant denne sykkelen til 16.000 norske korner click me noen som vet om noen som tar inn kymco sykkler i norge? noen som vet om dette er brae sykkler??ser jo helt digg ut da! faren min bor i estland så tenkte kanskje og kjøpe den kymco hipster 125cc Endret 15. juni 2005 av hansol123 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 toll blir noen kroner, dessuten var den makeløst stygg Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Synes den ligner litt på Yamaha V-max jeg, og den er da skikkelig tøff... Kymco er vel mest kjent for å lage mini-crossere og leketøy for barn enn ordentlige motorsykler, ville vert skeptisk til å bruke for mye penger på å ta en slik til landet. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Bare for å ta med en liten sak... Kjører for tiden litt scooter etter smellem med mopeden min og lappen til bil.. Det er en 03 Kymco "et eller annet", og vil bare si at det er helt bak mål skrudd sammen Helt umulig å skru på, og du kan være sikker på at noe er galt etter hver tur du har kjørt... Håper ikke dette gjelder den sykkelen du sikler på, men dette er bare min lille erfaring med Kymco, så sier ikke noe sikkert Deler er også vanskelig å få tak i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå