abene Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Windows 2000 dominerer fortsatt En fersk undersøkelse viser at mange store selskaper i USA bruker fortsatt Windows 2000. Dette til tross for at Microsoft skal avslutte Mainstream Support for Windows 2000 mot slutten av juni. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ikke rart egentlig, store bedrifter med Win2k vegrer seg mot oppgradering i større omfang pga. mulige problemer og normen at man ikke legger oppgraderer etter SP X har kommet. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Syns denne undersøkelsen skulle ha blitt utført litt nærmere Europa også, de fleste undersøkelser foregår i USA, og vi må hele tiden "rette" oss til dette.. Bruke XP selv, men vurderer og bytte til Win2k kun for å teste. Mange som påstår at man får mer FPS osv med Win2k. Vet ikke om jeg tror på det. Uansett, hvorfor stoppe Mainstream Support til alle Win2k brukerne, når det fortsatt blir brukt i en så stor grad? Altså, hvis det dominerer over XP Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Uansett, hvorfor stoppe Mainstream Support til alle Win2k brukerne, når det fortsatt blir brukt i en så stor grad? Altså, hvis det dominerer over XP Fordi de vil ha folk/bedrifter til å kjøpe XP... Men også fordi det rett og slett blir dyrt i lengden å holde på med support for mange år gamle operativsystem. En gang må man få fingeren ut og skifte, hvis Microsoft og andre ikke hadde tvunget bedrifter til å skifte hadde sikkert altfor mange kjørt NT-servere fremdeles. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Syns denne undersøkelsen skulle ha blitt utført litt nærmere Europa også, de fleste undersøkelser foregår i USA, og vi må hele tiden "rette" oss til dette.. Bruke XP selv, men vurderer og bytte til Win2k kun for å teste. Mange som påstår at man får mer FPS osv med Win2k. Vet ikke om jeg tror på det. Uansett, hvorfor stoppe Mainstream Support til alle Win2k brukerne, når det fortsatt blir brukt i en så stor grad? Altså, hvis det dominerer over XP Mener at Microsoft risikerer en del på å avslutte gratis støtte. Det kan hende at noen lettere tar steget for fullt på *NIX operativsystemer, eller andre plattformer. Vil tro du kan få bedre FPS med Win2000, men er ikke inne i sånne ting. Det jeg vet er at Windows XP har en tyngre desktop, men at du kan slå det av i WinXP og kjøre med Win2000 liknende utseende for å frigi mer minne. Kan hende mer tilgjengelig minne gir en bedre FPS? Endret 15. juni 2005 av G Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg håper at bedriftene etter hvert vil gå over til linux. (Hvilken versjon egner seg best til bedrifter?) Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Syns MS burde ventet til Longhorn kommer ut i hvertfall, men de skal vel prøve å tjene mest mulig penger tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå