bajazzo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ser i kundeavisen at de annonserer denne til 1.495 som jo må sies å være en bra pris. Finner den imidlertid ikke på nettsiden deres. Kan denne spilleren bare kjøpes i butikk? Lenke til kommentar
Laffen96 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ser ut som det er bare i butikken ja. Bor du ikke i nærheten av en? Må jo si at det er en bra pris de har. Mener å ha lest et eller annet sted at det var veldig dårlig uteffekt på den. Kanskje det var her? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er vel det samme som hd-5 bare annet utsende elns? Lenke til kommentar
kjelleren Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ser ut som det er bare i butikken ja. Bor du ikke i nærheten av en? Må jo si at det er en bra pris de har. Mener å ha lest et eller annet sted at det var veldig dårlig uteffekt på den. Kanskje det var her? Når det gjelder dårlig lydvolum (EU filteret), så kan det løses enkelt ved å følge oppskriften her: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=184051 PS! Du må registrere deg for å få tilgang til filvedlegget. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Bor ikke i nærheten av en nei. Synd, for det virker å være et meget bra tilbud Lenke til kommentar
Blackie Lawless Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hallo SIBA gikk raskt tom for spillere, men de kommer med samme tilbud på HD1 i løpet av neste uke (eller neste der), fortalte en av de som jobbet der. Jeg er ikke helt sikker på forskjellen mellom HD1 og HD3 er? Da kan det kanskje være verdt å dra litt tidlig ned til Siba. mvh PØB Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 HD1 støtter ikke mp3 og wma Lenke til kommentar
kjelleren Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 HD1 støtter ikke mp3 og wma Men den kan oppgraderes til å støtte mp3! http://www.sony.co.uk/PageView.do?site=odw...n=en_GB_Support Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg også... men siden den er utsolgt skal jeg nå gå for hd5:) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg sitter nå med en sony minidisc, det var en v hadde, og jeg hadde glemt hvor ufattelig dårlig softwaren er, den finner ikke alle sangene jeg har, selv om jeg ikke har på noe filter, av den grunn blir det nok desverre ikke noe sony på meg før de bytter ut sonicstage. Har nyeste version, 3.1. Vet noen som en bra mp3-spiller med bra software? Vurderer en ipod mini, da den skal ha god software, og grei lyd. Og er billig, zen micro har så mye problemer. Noen som kan hjelpe meg? Helst i den tråden jeg allerede har oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå