SF2-Guile Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Heisann. Idag dumpet ukens tilbud fra MPX ned i innboksen min og jeg kunne ikke la være å se nye Laptoppen dems. Da er spørsmålet: Er dette et så bra tilbud som det ser ut som? På meg så dette veldig bra ut. MVH Guile Edit: Link til produktet hadde jo vært flott å huske Endret 15. juni 2005 av SF2-Guile Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er vel det gamle chipsettet, men har det mye og si? Så ut som er bra maskin dette. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Tja... Den ser grei ut den. Eneste minuset er at skjermen har dårlig oppløsning. Her er link til en test http://www.hardware.no/artikkel/14587 Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Den testen viser til en med mindre prosessor, halvparten så mye RAM og mindre harddisk. Har vel litt å si det? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvilken laptop snakker vi om egentlig? Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Har linket til laptoppen i Innlegg 1 nå. Ganske teit å glemme. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Den testen viser til en med mindre prosessor, halvparten så mye RAM og mindre harddisk. Har vel litt å si det? Ikke på skjermen, som Eulogy kommenterte. Testen er relevant på de punktene som angår chassiet (portplassering, tastatur o.l.) og skjermen siden det er likt som hos MPX' Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Bråker denne så mye som Cinet'en? Den skal være i klasserommet hver dag. Tror dere den er helt ok til å dra meg seg på skolen hver dag? Endret 15. juni 2005 av deleder Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Tror nok denne bråker ganske mye, den er basert på Cinet1300 som ble oppgitt til at "støyen på maskinen er et trist kapittel... mye pga det kraftige skjermkortet.." Det var med GF6600, denne modellen kjører GF6800, som da utvikler enda mere varme som igjen vil da sørge for enda mere og intens viftestøy. Viftesensoren har nok lav terskel for tålbarhet, sikkert mere enn nødvendig, noe endel bærbare-produsenter enda ikke har forstått viktigheten av, dvs. å f.eks la brukerne stille dette nivået selv mekanisk, eller bruke en vifte som koster 2 kroner mer som er mere lydsvak. Med en bærbar som støyer, uansett hvor bra den er, så forsvinner mye av poenget med "bærbar" I mine øyne, da kan man likeså godt heller ha en stasjonær, eller en svak/lett bærbar som kun kan brukes til normal Windows-bruk og ikke spill. Når det er sagt, så finnes det jo Centrino-løsninger som både er kraftige og veldig lydsvake, Cinet er bare ikke en av dem desverre. Noe som er synd, for maskinen er kraftig og bra, og designet på den er meget pent etter min mening. Endret 15. juni 2005 av Mr.Locke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå