Din_Laban Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Mandag krasjet systemet mitt fullstendig etter at jeg klokket AMD 64 3200+ kraftig opp: fra 2.25GHz til 2.5GHz. Systemet består av DFI Lanparty SLI DR HK, Standard RAM-brikker 1MB (byttes NÅ i OCZ PC4000 Dual Channel Gold VX) AMD 64 3200+ "Winchester", POV 6600GT m. POV's Ice-chameleon (klokket til 500/1000) og Hiper 580watt PSU. -ting datt helt sammen etter ett døgn, og HD'n ble slettet. Mulig problemet for alvor startet da jeg prøvde på å reparere XP'n. Uansett bootet ikke PC'n da den ikke fant C: på harddisken. Partisjonen D: var også "borte" vekk!Dette synes jeg var merkelig. Er det noen andre som har hatt slike problemer eller eventuelt en forklaring? Systemet har jeg re-installert og ting er nå i funksjon igjen.... Mvh. Bjørn Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Dette hørest helt normalt ut når du klokker for mye. Been there, done that Data på disken kan bli korrupt når du overklokker uten å låse PCI på 33Mhz. Får en til å svette litt til en ser at de funker igjen Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Dette hørest helt normalt ut når du klokker for mye. Been there, done that Data på disken kan bli korrupt når du overklokker uten å låse PCI på 33Mhz. Får en til å svette litt til en ser at de funker igjen Jeg holdt på å gå amokk her til jeg innså at jeg måtte legge inn alt på nytt. Nå er systemet så godt som identisk med det jeg hadde. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 min krasja også da jeg kloket min amd 64 3000+. Pc ville ikke starte etterpå, men etter at jeg hadde ventet ca 30 min, så funket alt like bra som før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå