Torehs Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei, håper dette passer her. Jeg lurer på om det stemmer at i følge Norsk lov skal alle produkter få med en forståelig bruksanvisning? (Enten nordisk eller engelsk). Jeg kjøpte nettopp en ny scooter og fikk med en bruksanvisning på spansk og en på tysk. Da har jeg vel krav på å får en på enten et nordisk språk (dansk, svensk eller norsk) eller enkelsk? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Norsk manual er kun påkrevd i utstyr som har med sikkerhet å gjøre,hvordan det er med andre språk er jeg ikke sikker på dessverre. Endret 15. juni 2005 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) I følge norsk lov (forbrukerkjøpsloven) skal det følge med bruksanvisning som du forstår. Dette gjelder for kjøp fom. 1. juli 2002. Endret 15. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) I følge norsk lov (forbrukerkjøpsloven) skal det følge med bruksanvisning som du forstår. Dette gjelder for kjøp fom. 1. juli 2002. Ok, takk! Endret 15. juni 2005 av Torehs Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ernie.: kan du backe opp påstanden din med noe mer konkret? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?d...erkj%d8psloven& Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ernie.: kan du backe opp påstanden din med noe mer konkret? a. Les loven (forbrukerkjøpsloven) som det ble linket til over b. Les denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå