Carridhin Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Nå som jeg har ventet i to mndr på Logitech sitt z-5500 høyttalersett, begynner jeg å gi opp. Hvordan stiller Creative sitt Megaworks (5.1) i forhold? Creative sitt sett har jo vært ute i lange tider også... Det er rett og slett dårlig med THX sertifiserte 5.1 sett for tiden.. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 denna topicen er en Ærkeklassiker!! søøøk (jeg ville si at creative er best) Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 ja søk, men Creative er best her ja. Enig med herr Kamp Fisk Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har hørt begge og jeg synes Logitech sitt er mye bedre, er også mye mer bass i logitech sitt siden den har en 12 tommer sub mens creative har 10 tommer Lenke til kommentar
Carridhin Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Ok..jeg hører hva dere sier..og beklager for min litt nybegynner-status på dette feltet, hehe. Nå har jeg ihvertfall anskaffet meg creative sitt megaworks 5.1 sett, og er strålende fornøyd hittil:) Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Har hørt begge og jeg synes Logitech sitt er mye bedre, er også mye mer bass i logitech sitt siden den har en 12 tommer sub mens creative har 10 tommer ehem, det er en 8 tommer, bare for og ha det klart. men jeg mener det er bedre lyd i creative settet, har 2.1 versjonen selv og den dundrer mye på ful bass. På så dyre høtaler sett så har lydkortet faktisk noe og si, så vis du sitter med et realtec innebygd lydkort så ville jeg brukt penga på et lydkort også. Edit: ok, så ført nå signaturen din, ikke noe realtec skrap det kortet der nei. Endret 19. juni 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
superpoint Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det er 10" i Logitech`n og 8" i Creative`n bare for å si det sånn. Jeg har 2 Logitech z-5500 og de er jeg meget fornøyd med. Jeg har aldri hørt creative`n vi snakker om her, men jeg anbefaller logitech z-5500 på det sterkeste.. hvis du skal bruke du på pcen, så anbefaller jeg et bra lydkort! jeg hører stor forskjell på de to jeg har nå, siden det er mye bedre lydkort på den ene pcen enn den andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå