NC Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har etterhvert bestemt meg for at min nye skjerm skal bli en 19". Står igjen med 2 aktuelle: Samsung 193P og Dell ultrasharp 1905 FP. Ser at forskjellen i pris på disse nå er ca. kr 1 000,-. Begge har jo fått svært bra tester her på Hardware. Mine spørsmål er da: Er det noen som helst grunn til å gå for samsungen? Noen som har vurdert begge, evt. har erfaringer med en av skjermene som de ønsker å dele? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 det er et vanskelig spørsmål, men det er vel derfor du spør kommer ann på bruksområdet, skal du spille ser dellskjermen ut til og være dårlig, da må du velge samsungen. skal du se bilder og surfe nettet er dell bra nok. jeg sitter med en wievsonic LINK den er helt nydelig, pent design. et utrolig bilde. +++++++ DVI og en meget fin pris!!! Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er tilbud på Dell skjermen nå. Betalte bare ca. 3300 ferdig levert. Skjermen er kjempebra. Greier ikke å fremprovosere etterslep i HL2. Anbefales. Den har jo USB hub, noe Samsung ikke har. Arne M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå