Gå til innhold

Umulig å få god rank etter BG kom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er vel din plassering innenfor den rank'en..?

 

 

Q: As a working professional I love the current implementation of the rest system. What has been released thus far about the honor system sounds like a grinder's paradise. Are the developers definitely going to include a helping hand, per se, for the casual player?

 

A: We have implemented a system very similar to the rest state system for honor. This system will give you a bonus to the number of honor points you earn in a week, up to a certain amount. It is slightly different in that each week the bonus pool re-fills itself completely. Once you have used up this pool for the week, you will earn points at a normal rate.

 

In addition, since the majority of players in WoW are casual gamers, the majority of player will be competing against players of a similar skill level and playtime. We expect many players to be surprised at how viable they will be in the honor system.

 

Noen i Blizzard har dreit så iherdig på draget at det ikke er til å tro...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
er vel din plassering innenfor den rank'en..?

 

 

Q: As a working professional I love the current implementation of the rest system. What has been released thus far about the honor system sounds like a grinder's paradise. Are the developers definitely going to include a helping hand, per se, for the casual player?

 

A: We have implemented a system very similar to the rest state system for honor. This system will give you a bonus to the number of honor points you earn in a week, up to a certain amount. It is slightly different in that each week the bonus pool re-fills itself completely. Once you have used up this pool for the week, you will earn points at a normal rate.

 

In addition, since the majority of players in WoW are casual gamers, the majority of player will be competing against players of a similar skill level and playtime. We expect many players to be surprised at how viable they will be in the honor system.

 

Noen i Blizzard har dreit så iherdig på draget at det ikke er til å tro...

Haha. Tipper alle de som jobber i Blizzard spiller på pve eller noe og. Jeg aktiverte nettopp wow kontoen min ihåp om at ting skulle være bedre for vanlige spillere som har jobb eller skole i tillegg. Og at jeg kunne ha det morro med pvp, og få ok utstyr uten å måtte dra til de kjipe timesink instancene hvor jeg har 1,33% sjanse for å få noe brukendes utstyr. Men neida...

 

På tide blizzard åpner øynene, og begynner å høre litt på spillerene sine. Noe de ytterst sjelden gjør!

Lenke til kommentar

Jeg tror blizzard hører på kundene(til en viss grad), bare ikke de europeiske.

 

Hvis man sammenligner kvaliteten på den europeeiske og den Amerikanske websiten og da spesiellt forum'et, så er det forbanna tydelig at Blizzard enten driter i alle kunder utenom USA, eller bare har lagt ut driften av WoW Europe til høyeste byder (som så driver så minimalt som bare F. for å presse mest mulig penger ut av det..)

 

Det hele får meg mer og mer sinna som forbruker... Samme problemet hadde Dark Age of Camelot... :thumbdown:

 

Ikke at jeg tror det er mindre bitching på pvp honour systemet i USA da...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Honor systemet var genialt fram til BG, da det er sånn at man konkurrerer mot andre spillere om rank, og ikke minst det helvete det er å holde den stakkars lille ranken en har fra før av. Dessuten er det KUN lvl 60'er som har noen mulighet til å oppnå noe særlig rank siden de under som regel driver litt questing osv, som vel egentlig er poenget med RPG, altså det å bli mer erfaren, exp. Har helt sluttet å bry meg jeg, er straks lvl 60, mangler kun 300k for å gå fra 58>60. Etter det blir det vel noen høylvl instanser og litt slikt for å utforske disse og kanskje finne noen bra drops før jeg og 5-6 andre kamerater starter ny char på annen server for å spille sammen (vi er i dag gaaanske så spredt :().

 

BG er morro, honor er morro, men sammen er de bare dritt! ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

du kan bruke 2-3 uker på å gå opp 1 rank når du begynner å nå toppen av ranks... 2-3 uker med like bra resultat hver uke... i forhold til andre vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Ble skikkelig skuffa når jeg logga på idag, og så at jeg hadde gått opp fra Rank 5 til bare Rank 6. Med 5000 kills, 57000cp last week, og standing 30 på serveren så hadde jeg håpa på Rank 7.

 

Så etter battlegrounds kom, så må du kjøre PvP 12 timer daglig, 7 dager i uka for å gå opp 1 rank. Og gå opp 2 ranks kan du bare glemme. Synes dette systemet er helt ødelagt.

Er blitt en vanvittig inflasjon i Cp ja. Ellers så velger jeg å gi systemet litt mer tid, før jeg uttaler meg om det, det kan tross alt virke på sikt. Også elsker jeg CTF da :p

Lenke til kommentar

Jeg har aldri brydd meg om å begynne å samle poeng engang, ettersom jeg vet at jeg ikke kan spille en tidel så mye som visse andre (kjenner en med rank 11). Å bruke hundrevis av timer på å få utstyr som du må fortsette å spille hundrevis av timer for å beholde er ingenting for meg. Jeg kommer til å spille bg for moro skyld (moro, ja, det er vel derfor jeg spiller).

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

38k CP og standing 523, (fra 9k CP og standing 518 forrige uke, Master Sergeant)Master sergeant, ikke f... om jeg klarer å avansere!

Så nå gidder jeg ikke bruke tida på å jakte rank lengre er jo klin umuli me de folka som har FLYTTA inn i Bg's nå, og får 70k -150k uka... -.-

 

"A system also for the casual gamer my ass...."

Lenke til kommentar

Sakser fra Blizzard:

 

* Gaining two new Ranks in a single week is possible, but only likely below rank 6.

* Rising in Rank every week is possible until about rank 11. Above that each rank is expected to take two weeks or more, each week with the same high performance as the last.

* Getting to rank 14 is expected to take about three months even for the most efficient and active players. Staying there is also quite a challenge.

*About 5% of the players participating in PvP are expected to have a Rank of 11 or above when the system settles itself after some months

 

-G

Lenke til kommentar

Bg er ikke stedet for å samle HK/CP i stor stil. Man kan teoretisk sett bare drepe 160 ganger hvis man da dreper alle sammen 4 ganger noe som har skjedd med en hunter i klanen min. Han slutta og få HK rett og slett etter 6 timer i BG.

 

Beste er nok å dra til EPL,Winterspring etc og duo-jakte på andre factionen.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Bg er ikke stedet for å samle HK/CP i stor stil. Man kan teoretisk sett bare drepe 160 ganger hvis man da dreper alle sammen 4 ganger noe som har skjedd med en hunter i klanen min. Han slutta og få HK rett og slett etter 6 timer i BG.

 

Beste er nok å dra til EPL,Winterspring etc og duo-jakte på andre factionen.

Du er klar over at du får 1660 cp som bonus ved å vinne runden? Vi vant på 5 minutetr sist jeg var inne. (57 mage) Ikke mjulig å høste cp fortere enn d noen plass.

 

Ergo: det er ikke om å gjøre å drepe flest men å ta flagget...

 

-G

Lenke til kommentar

Som geiran sier så kan du tjene enormt med CP hvis man vinner mange CTF runder. Men det forutsetter jo at du spiller med noen litt smarte folk, noe som er ganske sjeldent. :p

 

Der møter du også som oftest nye personer hver runde så diminishing returns spiller ikke så mye inn.

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar
Som geiran sier så kan du tjene enormt med CP hvis man vinner mange CTF runder. Men det forutsetter jo at du spiller med noen litt smarte folk, noe som er ganske sjeldent. :p

 

Der møter du også som oftest nye personer hver runde så diminishing returns spiller ikke så mye inn.

Men gjelder diminishing returns på honor i battlegrounds da?

Isåfall så er jo det veldig tåpelig IMO ettersom du bl.a. ikke kan bli corpsecampa (spawner jo ved graveyard etter noen sekunder uansett om du ikke vandrer til liket ditt).

I battlegrounds (spesielt Warsong) er det jo nesten ikke til å unngå å drepe samme personen flere ganger og da blir det litt dumt om en til slutt ikke får honor for dette.

Lenke til kommentar
Bg er ikke stedet for  å samle HK/CP i stor stil. Man kan teoretisk sett bare drepe 160 ganger hvis man da dreper alle sammen 4 ganger noe som har skjedd med en hunter i klanen min. Han slutta og få HK rett og slett etter 6 timer i BG.

 

Beste er nok å dra til EPL,Winterspring etc og duo-jakte på andre factionen.

Du er klar over at du får 1660 cp som bonus ved å vinne runden? Vi vant på 5 minutetr sist jeg var inne. (57 mage) Ikke mjulig å høste cp fortere enn d noen plass.

 

Ergo: det er ikke om å gjøre å drepe flest men å ta flagget...

 

-G

jeg snakker om alterac :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...