cd32 Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hei Jeg skal sette opp en mailkonto i Outlook, men mangler passordet mitt (husker ikke!) MEN jeg vet at jeg har en "ftp-profil" i WS_FTP med samme brukernavn og passord (til vedlikehold av siten) Men dette passordet, **** :wink: lar seg naturlig nok ikke kopiere fra felte i ftp programmet til feltet i Outlook (hadde jo vært for enkelt) Hverken med Ctrl-c eller høyreklikk-copy.. Hva gjør jeg?? Må ha passordet nå.. Kan jo sende en mail til "domenehotellet" men da må jeg jo vente noen dager.. Finnes det noen programmer som lar med med kopiere passordet, med MAKT! Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 123 Password Recovery er programmet du leter etter. Suverent enkelt å bruke og greier å finne alle passord gjemt bak ********'er http://download.com.com/3000-2092-3898089....tml?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Takk! Siste version (4.02) fungerer glimrende i XP.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå