Gå til innhold

SE k750i eller Nokia 6680 ?

Anbefalte innlegg

Angående W800: I en artikkel på Amobil.no fra mars står det

Vi snakket en hel del om W800 med Bansal, og fikk ristet ut en del interessant informasjon om lanseringsdato og pris. For det første vet vi nå at W800 først vil komme i tredje kvartal, nærmere bestemt rundt september. Prisen er enda ikke bestemt, men W800 vil koste noe mer enn K750, til tross for at modellene er svært like.

Link til artikkel: http://amobil.no/print.php?artikkelid=14140

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem som trådstarter. Skal velge enten SE K750i eller Nokia 6680. Lyden er ikke så viktig for meg(Har en iPod 20 gb), derimot er jeg veldig nysgjerrig akkurat på dette med 3G og EDGE. Vet egentlig ikke noe særlig om disse funksjonene... Noen som kan fortelle meg om dette er verdt å satse på? Spiller det en stor rolle om man har det? På en annen side er det jo også viktig med et bra kamera, men utgjør kameraet på K750i stor forskjell i forhold til det på 6680? Hva med skjermstørrelsen på disse to mobilene? Hittil har jeg bare sett bilder på nettet, er det noen som kan si hvilken av disse som har best skjerm? Fryktelig usikker på hvilken mobil jeg skal kjøpe... Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...