Memphis88 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i andre cd-stasjoner enn den som fulgte med den bærbare, altså, om det går an å skifte den ut? Har en dvd rom (ikke brenner) i nå, kunne gjerne tenkt meg en brenner. Jeg har en Acer Travelmate 620 (vet den er gammel ) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Dette er fullt mulig, men brenneren må passe til "karosseriet". Vanligvis holder det å sammenligne størrelsen, men det finnes også forskjellige kontakter. Optiske enheter i bærbare maskiner demonteres ved å åpne skallet, løsne skruen (vanligvis bare en) som holder enheten, løsne kontakten og så trekke den ut. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Ok. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 De fleste større nettbutikker har... se webshopguiden (link øverst her på siden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå