objorkum Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hm. Sjekk /etc/postfox/aliases Kva heiter brukaren som mottek all mail? Lenke til kommentar
hauard Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) www.neshaug.com:82/aliases Brukeren som mottar all mail, heter howard Endret 15. juni 2005 av hauard Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 aliases ser greit ut, men kva i h*** er vitsen med: howard: howard hanne: hanne arild: arild ? Hmm, det må jo vere definert ein plass. cd /etc/postfix grep -R howard * Listar alle filer med "howard" i seg. Lenke til kommentar
hauard Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Mulig jeg fant feilen nå; det var bare root og howard som var adda i det virtuelle domenet, (neshaug.com) i postfix. Jeg skal teste og se om det virker nå. Endret 15. juni 2005 av hauard Lenke til kommentar
hauard Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 aliases:howard: howard Binary file aliases.db matches virtual:@neshaug.com howard virtual:[email protected] howard Binary file virtual.db matches Lenke til kommentar
hauard Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Nå ser alt til å fungere akkurat som jeg vil. ;-) Tusen takk for all hjelp. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 neshaug.com er ikkje noko virtuelt domene når det er lista i mydestination. Fjern alt som har med neshaug.com å gjere i /etc/postfix/virtual Etter du har gjort endringar må du køyre: postmap /etc/postfix/virtual postfix reload Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå