Loomy Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jonas har utfordret meg til å fikse en utgave med to kollonner. Lookin' good. -------------------- Men, Frontpage-knappen MÅ vekk Bytt den i hvert fall ut med "Home" elns. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hehe. Jeg og tvilte litt på "frontpage"-knappen, men det er straight from the source (malen). Jeg tror det blir opp til ze creators. Pluss at de knappene satser vi på å få dynamiske, så det skal ikke bli noe pr0b. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kjapp oppdatering med hovedmenyen også på høyre side. Har ikke giddet å plassere teksten skikkelig, men dere ser da sånn ca hvordan det kan bli. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Kjappkjapp oppdatering. Teksten i menyen er nå plassert skikkelig. Jeg har også lagt til 'Recent posts'. Lookin' good? EDIT: Føler litt at jeg har stjålet greien til Jonas, men det var han som ba meg om å gjøre det Endret 29. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Good work Bare et spørsmål: Under kategoriene står "Vikingboard Default category". Men over, i den grå boksen, stpr det: "VikingBoard -> VikingBoard default category -> VikingBoard default form ->Welcome to Vikingboard" Hvor kommer VikingBoard default form inn? Den står ikke som et sub-forum... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Når skal folk få det inn at teksten som står på bildene er 99% bull? Endret 29. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Jeg synes dere burde gjøre noe med quotene. De er veldig utydlige. For utydelige. Synes også skriften i innleggene ble for liten. Forresten så dette dritnice ut Jonas og PT! Synes menyen gjorde seg bedre til venstre enn oppe. Lookin' Good. Edit: Skriften i innleggene ble kommentert utifra tidligere utkast da jeg ikke hadde lest hele tråden. Ser mye bedre ut nå. Endret 1. august 2005 av ett Lenke til kommentar
Klette Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Henter denne tråden fra de dødes rike, for å spørre om hvordan det går med prosjektet for tiden Følger spent med, men jeg kan ikke si at hjemmesiden til prosjektet er veldig flinke til å oppdatere oss ventere Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det går litt sent i alle ender, men husk på at det er et nytt skoleår/jobbår for mange. En ting i alle fall helt sikkert, designet skal ut i livet, og det så snart som mulig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Som Jonas sier er det mye som skjer omkring, jeg for min del har kommet meg på skolebenken og det tar litt tid å komme i gang. Men jeg har kun 4 dagers undervisning så det er meget mulig at jeg kommer til å bruke hvertfall en dag i uken på utvikling. Akkurat nå venter jeg på å få oppdatert designet, slik at jeg kan få skrevet ferdig det som mangler i "frontend" forruten admin-panelet som jeg jobber på enda. Hvis det forøvrig er noen andre som skulle ønske å være med på prosjektet fremdeles så tar vi alltids med oss flere. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg så litt på HTML-siden, og jeg synes den er litt knapp, for å si det sånn... Dere bør ta utgangspunkt i noe ala CSS Zen Garden... For det første må alt inn i klasser, dere bør ha flere tilgjengelige div-er å endre på m.m. På den måten er det enklere å lage skins/temaer, og det kan være én av markedsføringssakene deres. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Enig med drange her, det trengs mange fleire klasser enn det faktisk er no. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvis det forøvrig er noen andre som skulle ønske å være med på prosjektet fremdeles så tar vi alltids med oss flere. Jeg kan gjerne være med, har ikke noen andre prosjekter på gang nå, har nettopp begynt på videregående og har mange fritimer så da kan jeg sitte å kode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå