Gå til innhold

Trenger brukervennlig forumdesign, VikingBoard 0.1

Anbefalte innlegg

Snakket litt med Jorgis i går, og da merket vi oss et par ting, som sikkert er greie å fikse, med tanke på hvor bra alt har blitt hittil :)

-logoteksten = Vikingboard (dvs bort med .com)

-Størrelsen på knappene er kansje litt store?

-Vi tenkte og dele opp "statistikk" delen i to bokser, for så å legge noe foo i boks # 2

-Hvordan vil du la " Powered by " teksten være?

-Hvordan vil det se ut når man har flere kategorier? (Kun en vises om gangen)

Så med mindre Jorgis kommer med mer her tror jeg vi har noe som er genialt, vet ikke hvordan du mener det er best at vi implementerer det, at du får en kopi, vi får en psd fil, eller om vi får en html side med grafikk.

Alltid spennende og se hvordan et design utarter seg i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kan få en htmlside med grafikk, i og med at dere har laget et så greit oppsett.

Jeg skal sette meg ned igjen med designet i dag, med det du/Jorgis har nevnt i tankene. En ting som hadde vært fint da, er å ha demoen til VikingBoard foran seg. Jeg vet jeg har sett den ett eller annet sted ... ;)

Lenke til kommentar

Har lastet opp og installert en kopi av VB her. Logg inn med brukernavn "admin" og passord "test" for å tulle rundt litt. Det bugger sikkert noe helt vannvittig, men det er forventet. :)

EDIT: Ikke logg inn gjennom quick login, den gnøkker alt. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

MySQL said:

Duplicate entry '***' for key 1

MySQL Query:

INSERT INTO vboard_sessions (sid, time, ip)

VALUES (***)

Jeg fikk ikke sett så mye! ;) Dere har sikkert bare glemt en "!", eller noe :)

edit: Ups, logget inn via quicklogin, jeg. :p

Endret av Jonas Drange
Lenke til kommentar

Åj jøssenavn, det der var bra Jonas :w00t:

Liker ikke helt:

• Knappene i menyen passer ikke helt inn
  • Mappeikonene (røde greiene) passer heller ikke inn
  • Skriftstørrelsen på antall innlegg og emner er for stor

Lurer på:

• Hvor har du tenkt å plassere oversikten over alle de forskjellige forumene?
  • Erm.. Og så kom jeg ikke på mer

Igjen, meget bra arbeid, selv om det som du sier ikke er så radikalt forskjellig fra andre forumdesign.

Logoen er forøvrig meget snygg! Har ikke sett den noen andre steder, så jeg går utifra det er du som har mekket den. *tommelopp*

Lenke til kommentar
PT: Det ligger en oppdatert versjon her. Denne besvarer og løser noen av punktene/bemerkelsene dine.

Du joina i 2005, men siste innlogging var i 2004. :hmm:

(Kjeder meg bare litt.)

admin hadde laget innlegget, og han var logget inn som Jonas Drange, 2 forskjellige brukere (?)

Lenke til kommentar
PT: Det ligger en oppdatert versjon her. Denne besvarer og løser noen av punktene/bemerkelsene dine.

Du joina i 2005, men siste innlogging var i 2004. :hmm:

(Kjeder meg bare litt.)

admin hadde laget innlegget, og han var logget inn som Jonas Drange, 2 forskjellige brukere (?)

Drit i å kommentere småplukk, da. :roll:

Det er kun fylltekst, så om det er faktamessig feil har det niks og null å si. Kunne like så godt vært lipsum. :roll:

Lenke til kommentar

Flotters :)

Men jeg vil fremdeles ha en skikkelig meny med liste over alle forumene :p Selv om jeg ikke har noe særlig med makt på dette punket, så mener jeg det er mange ganger mer brukervennlig med en skikkelig meny alà gammel hw to-kolonners, enn en dum dropdown-meny.

EDIT: Nå sånn i ettertid har jeg funnet ut at de røde ikonene egentlig passer ganske så fint. De er med på å lage mer variasjon når det gjelder farger, og skiller seg samtidig ut fra andre 100% blå forumer.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...