Ueland Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Snakket litt med Jorgis i går, og da merket vi oss et par ting, som sikkert er greie å fikse, med tanke på hvor bra alt har blitt hittil -logoteksten = Vikingboard (dvs bort med .com) -Størrelsen på knappene er kansje litt store? -Vi tenkte og dele opp "statistikk" delen i to bokser, for så å legge noe foo i boks # 2 -Hvordan vil du la " Powered by " teksten være? -Hvordan vil det se ut når man har flere kategorier? (Kun en vises om gangen) Så med mindre Jorgis kommer med mer her tror jeg vi har noe som er genialt, vet ikke hvordan du mener det er best at vi implementerer det, at du får en kopi, vi får en psd fil, eller om vi får en html side med grafikk. Alltid spennende og se hvordan et design utarter seg i virkeligheten. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Dere kan få en htmlside med grafikk, i og med at dere har laget et så greit oppsett. Jeg skal sette meg ned igjen med designet i dag, med det du/Jorgis har nevnt i tankene. En ting som hadde vært fint da, er å ha demoen til VikingBoard foran seg. Jeg vet jeg har sett den ett eller annet sted ... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Har lastet opp og installert en kopi av VB her. Logg inn med brukernavn "admin" og passord "test" for å tulle rundt litt. Det bugger sikkert noe helt vannvittig, men det er forventet. EDIT: Ikke logg inn gjennom quick login, den gnøkker alt. Endret 26. juli 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) MySQL said: Duplicate entry '***' for key 1 MySQL Query: INSERT INTO vboard_sessions (sid, time, ip) VALUES (***) Jeg fikk ikke sett så mye! Dere har sikkert bare glemt en "!", eller noe edit: Ups, logget inn via quicklogin, jeg. Endret 26. juli 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Åj jøssenavn, det der var bra Jonas Liker ikke helt: Knappene i menyen passer ikke helt inn Mappeikonene (røde greiene) passer heller ikke inn Skriftstørrelsen på antall innlegg og emner er for stor Lurer på: Hvor har du tenkt å plassere oversikten over alle de forskjellige forumene? Erm.. Og så kom jeg ikke på mer Igjen, meget bra arbeid, selv om det som du sier ikke er så radikalt forskjellig fra andre forumdesign. Logoen er forøvrig meget snygg! Har ikke sett den noen andre steder, så jeg går utifra det er du som har mekket den. *tommelopp* Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg fikk plutselig lyst til å prøve jeg og, virket aritg. Det er litt sent, men jeg prøvde alikevel. (Er forresten klar over at det kan virke litt mørkt og at det mangler finishen som ikoner ol.) http://home.no/zythius/viking.jpg Kan godt prøve å forbedre det, om det er ønskelig. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Simpelt og enkelt, men mye bedre enn default! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ikke i min mening, så litt for gammelt ut. Gammelt som i 1998, fargene var så «gamle» - om man kan si det slik. Må tenke litt futuristisk og minimalistisk nå til dags (når det gjelder forumdesign iallefall). Lenke til kommentar
resol Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 forum-utviklere får vel snart legge blå på hylla vel.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 forum-utviklere får vel snart legge blå på hylla vel.. Ja, de har ødelegger favorittfargen min - går jo lei av den når den hele tiden skal brukes. Nei, det finnes alt for lite farger i verden. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) PT: Det ligger en oppdatert versjon her. Denne besvarer og løser noen av punktene/bemerkelsene dine. resol: Jeg er litt enig. Når jeg kommer skal se om jeg kan gi deg en rød, grønn, grå og $farge versjon. Ny kategorivisning edit, nei denne var gammel denne. Skavvise. Endret 27. juli 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 PT: Det ligger en oppdatert versjon her. Denne besvarer og løser noen av punktene/bemerkelsene dine. Sweet. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Veldig bra forum av Jonas. Ser ganske profft ut Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 litt penere button i toppen kanskje? du ser sidene på frontpage blir sånn stygg, få det til å gli Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 PT: Det ligger en oppdatert versjon her. Denne besvarer og løser noen av punktene/bemerkelsene dine. Du joina i 2005, men siste innlogging var i 2004. (Kjeder meg bare litt.) admin hadde laget innlegget, og han var logget inn som Jonas Drange, 2 forskjellige brukere (?) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 PT: Det ligger en oppdatert versjon her. Denne besvarer og løser noen av punktene/bemerkelsene dine. Du joina i 2005, men siste innlogging var i 2004. (Kjeder meg bare litt.) admin hadde laget innlegget, og han var logget inn som Jonas Drange, 2 forskjellige brukere (?) Drit i å kommentere småplukk, da. Det er kun fylltekst, så om det er faktamessig feil har det niks og null å si. Kunne like så godt vært lipsum. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Takk for skryt og sånn! Skal hjem å endre fyllteksten slik at den blir virkelighetstro + politisk, kulturelt og miljømessig korrekt. Endret 27. juli 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) PT: Det ligger en oppdatert versjon her. Denne besvarer og løser noen av punktene/bemerkelsene dine. Flotters Men jeg vil fremdeles ha en skikkelig meny med liste over alle forumene Selv om jeg ikke har noe særlig med makt på dette punket, så mener jeg det er mange ganger mer brukervennlig med en skikkelig meny alà gammel hw to-kolonners, enn en dum dropdown-meny. EDIT: Nå sånn i ettertid har jeg funnet ut at de røde ikonene egentlig passer ganske så fint. De er med på å lage mer variasjon når det gjelder farger, og skiller seg samtidig ut fra andre 100% blå forumer. Endret 27. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Må bare få si at utkastet ditt Jonas, virker meget bra! Likte det utrolig godt! Just as you know... Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jonas har utfordret meg til å fikse en utgave med to kollonner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå