Haraldson Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Mulig flere melder seg nå som det er ferie og greier, men jeg og Arve er i alle fall i en bølgedal Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Oi, dette her har gått helt i glemmeboka Har fått et annet oppdrag nå, men det blir jeg nok ferdig med i løpet av uka, så da er det mulig jeg setter meg ned i PS en dag og leker litt med forumdesign Tenker noe funky-fresh-in-the-flesh vil gjøre seg, så lenge det ikke går ut over lesbarheten så klart. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fetere og kalt forumet for midgard eller valhalla eller noe vel? forum=møteplass=plass=sted=midgard\valhalla :P:P Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fetere og kalt forumet for midgard eller valhalla eller noe vel? forum=møteplass=plass=sted=midgard\valhalla :P:P Tror nok ikke du hadde dratt den slutningen hvis ikke Viking hadde vært stikkord fra begynnelsen av Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Fetere og kalt forumet for midgard eller valhalla eller noe vel? forum=møteplass=plass=sted=midgard\valhalla :P:P Tror nok ikke du hadde dratt den slutningen hvis ikke Viking hadde vært stikkord fra begynnelsen av Midgard Online Forum The place where real vikings meet before plyndring Endret 27. juni 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Og da begynner det å høres ut som et møtested for gothere og andre mennesker i svarte klær og langt hår.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Eller en gjeng med litt mindre hår ifra Bøler Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Og da begynner det å høres ut som et møtested for gothere og andre mennesker i svarte klær og langt hår.. Er det ikke det det er da? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Per i dag er templatekoden <h1>{$data['variabel']}</h1> f.eks, men via en editor kan det fort endres til hva som helst egentlig, hvis det skulle være ønske for en såpass dynamisk template editor. Det hadde hvert supert! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Eller en gjeng med litt mindre hår ifra Bøler Må da ikke klage på Bøler her.. Men: Jeg tror ikke vi har noen større planer om å endre navn med det første. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Høres ut som et spennende prosjekt; hjemmesiden var jo hvertfall veldig fin syntes jeg. Uansett, det er jo ikke hjemesiden denne tråden handler om. Skulle gjerne hjulpet til med designet av forumet, men tror rett og slett jeg ikke er flink nok. Ta kontakt hvis det er noe annet jeg kan hjelpe til med da Endret 28. juni 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har nå mekket et lite utkast til design, basert på fargene på hjemmesiden. Vet det er Dunestar som har laget den, men håper han ikke tar seg nær av at jeg har valgtå å bruke hans farger. Valgte også å bruke de runde formene som finnes på siden, noe som kanskje gjør at folk kan tenke rip... Hvis det er tilfellet unnskylder jeg meg, og sletter designet både fra server og lokalt Alt er gjort utifra at jeg tenkte det kunne være kult med et forum med noe av det samme temaet som på hjemmesiden til forumet. Uansett, her er designet. Hvis det er populært blant folket, koder jeg det nok også Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har nå mekket et lite utkast til design, basert på fargene på hjemmesiden. Vet det er Dunestar som har laget den, men håper han ikke tar seg nær av at jeg har valgtå å bruke hans farger. Valgte også å bruke de runde formene som finnes på siden, noe som kanskje gjør at folk kan tenke rip... Hvis det er tilfellet unnskylder jeg meg, og sletter designet både fra server og lokalt Alt er gjort utifra at jeg tenkte det kunne være kult med et forum med noe av det samme temaet som på hjemmesiden til forumet. Uansett, her er designet. Hvis det er populært blant folket, koder jeg det nok også Likte ikke fargen på menyenfonten jeg da, for uklar synst jeg. Ellers var det ikke så gale synst jeg Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Får vondt i øynene av å se på meny'en.. Funket ikke med oransje på mørkblå. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Lurte på de fargene, ja.. For mye kontrast, altså.. Får fikse på det senere i kveld, nå må jeg ut og jobbe i hagen hvis det skal bli noe penger til Q-Base i september Edit: Oppdatert Endret 29. juni 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Enda en oppdatering. Denne gangen er det en god del tekst, og også litt bedre tenking av hvor tingene kan ligge. PS. lagde ny post for at det skulle komme opp Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Syns du bruker altfor sterke kontraster fortsatt Jibba, samt at du er litt unøyaktig her og der Tror uansett at mye mer enn det du har tenkt på skal inn på sida, er litt usikker på hvordan alt det skal få plass. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Såklart blir det litt unøyaktighet her og der i designet, det blir nøyaktig på pixelen når man får kodet Kontrastene skal jeg prøve å gjøre noe med, kanskje mer nøytral skrift på teksten gjør seg bedre Ang. hvordan resten ser skal komme inn, ja det takler vi når problemene viser seg.. Er som sagt bare et forslag Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har hw.no planer om å gå over til vikingboard etterhvert? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har hw.no planer om å gå over til vikingboard etterhvert? Tror jeg ikke de har planer om nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå