Gå til innhold

Trenger brukervennlig forumdesign, VikingBoard 0.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, dette her har gått helt i glemmeboka :p Har fått et annet oppdrag nå, men det blir jeg nok ferdig med i løpet av uka, så da er det mulig jeg setter meg ned i PS en dag og leker litt med forumdesign :) Tenker noe funky-fresh-in-the-flesh vil gjøre seg, så lenge det ikke går ut over lesbarheten så klart.

Lenke til kommentar
Fetere og kalt forumet for midgard eller valhalla eller noe vel? forum=møteplass=plass=sted=midgard\valhalla :p:P:P

Tror nok ikke du hadde dratt den slutningen hvis ikke Viking hadde vært stikkord fra begynnelsen av ;)

Midgard Online Forum

The place where real vikings meet before plyndring

:cool:

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Høres ut som et spennende prosjekt; hjemmesiden var jo hvertfall veldig fin syntes jeg. Uansett, det er jo ikke hjemesiden denne tråden handler om.

Skulle gjerne hjulpet til med designet av forumet, men tror rett og slett jeg ikke er flink nok. Ta kontakt hvis det er noe annet jeg kan hjelpe til med da :yes:

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Jeg har nå mekket et lite utkast til design, basert på fargene på hjemmesiden. Vet det er Dunestar som har laget den, men håper han ikke tar seg nær av at jeg har valgtå å bruke hans farger. Valgte også å bruke de runde formene som finnes på siden, noe som kanskje gjør at folk kan tenke rip... Hvis det er tilfellet unnskylder jeg meg, og sletter designet både fra server og lokalt :) Alt er gjort utifra at jeg tenkte det kunne være kult med et forum med noe av det samme temaet som på hjemmesiden til forumet.

Uansett, her er designet. Hvis det er populært blant folket, koder jeg det nok også :)

Lenke til kommentar
Jeg har nå mekket et lite utkast til design, basert på fargene på hjemmesiden. Vet det er Dunestar som har laget den, men håper han ikke tar seg nær av at jeg har valgtå å bruke hans farger. Valgte også å bruke de runde formene som finnes på siden, noe som kanskje gjør at folk kan tenke rip... Hvis det er tilfellet unnskylder jeg meg, og sletter designet både fra server og lokalt :) Alt er gjort utifra at jeg tenkte det kunne være kult med et forum med noe av det samme temaet som på hjemmesiden til forumet.

Uansett, her er designet. Hvis det er populært blant folket, koder jeg det nok også :)

Likte ikke fargen på menyenfonten jeg da, for uklar synst jeg. Ellers var det ikke så gale synst jeg :)

Lenke til kommentar

Såklart blir det litt unøyaktighet her og der i designet, det blir nøyaktig på pixelen når man får kodet ;) Kontrastene skal jeg prøve å gjøre noe med, kanskje mer nøytral skrift på teksten gjør seg bedre :)

Ang. hvordan resten ser skal komme inn, ja det takler vi når problemene viser seg.. :p Er som sagt bare et forslag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...