fxwz Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Prøver å sende over noe musikk til mobilen til moren min. Internminnet på Nokia 3230 holder ikke mål, så jeg må liksom få det slik at tekstmeldinger blir lagret på minnekortet. Har sjekket i bruksanvisning, men fant ikke noe. Husker at dette gikk an på 3650, men framgangsmåten har vel blitt forandret. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Etter det jeg har hørt, så går det ikke an på 3230. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Ok, det var jo ikke akkurat noe glad melding Men hva heter så minnekortet som brukes i 3230? MMC? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jo, er et program/en fil man kan legge inn som gjør at meldingene blir lagret på minnekortet men husker ikke hva det heter i farta, og har det ikke lenger etter jeg formaterte kanskje noen andre husker det? uansett, fant det på forumet eher ett sted (noen som nevnte det i en tråd) Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg vet ikke om det er det samme på 3230, men på 7610, som nesten er samme telefonen, gjør man slik: Meldinger --> Valg --> Innstillinger --> Annet --> Minne i bruk = Minnekort (navnet på minnekortet). Rart hvis de har endret på det. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er ihvertfall noe Nokia har gjort så det ikke er mulig. Men det finnes en fil. Jeg fikk den av en på forumet en gang...Eller så ligger fila i en tråd. Men uansett. Husk å slett alle meldinger du har inne ifra før.... jeg lyktes ikke å finne de fram igjen. Her er fila. Bare innstaler den. msvdrivee.sis Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Var jeg som la ut den fila her. Har forresten ikke prøvd programmet selv. Arehei: De har nok forandret på det. Syns det er litt synd at de har gjort det sånn. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg bruker det på min 6260 nå, og det funker fint...... Lenke til kommentar
asvaberg Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 du kan prøve å formatere minnekortet først, og så gi det nytt navn det måtte jeg på min 6230 husker jeg, og da ble alt så meget bedre.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Rart hvis de har endret på det. Er endret pga hotswap. Kan bli litt krøll om du mottar en SMS, når minnekortet er tatt ut f.eks. Hadde de bare klart å ordne slik at mottatte filer (f.eks. over bluetooth) blir lagret på minnekortet hadde jo det ordnet hele problemet. Er jo mer enn nok plass til meldinger i telefonminnet. Eneste grunnen til at jeg vil ha det på minnekortet er jo fordi jeg av og til overfører store filer. Endret 16. juni 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå