MrHappy Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er dette mulig? evnt hvor kan jeg få tak i disse meldingslydene? Jeg mener å ha sjekket dette en gang, og det er ikke mulig å sende den lyden via mms eller BT. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er dette mulig? evnt hvor kan jeg få tak i disse meldingslydene? Jeg mener å ha sjekket dette en gang, og det er ikke mulig å sende den lyden via mms eller BT. Det går nok ikke an nei. Men du kan jo ta de opp og lagre de som mp3, og så sende de over på K750i og bruke de som meldingstone. Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Det går nok ikke an nei. Men du kan jo ta de opp og lagre de som mp3, og så sende de over på K750i og bruke de som meldingstone. Hmm... ok... får prøve å trikse til noe... Noen andre som vet om steder der man kan finne noen normale meldingslyder.... orker ikke "heii ka farskeeen.. dæ æææ mællljin tæl dæ" og maasse pipelyder og ambulanser osv osv Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Du kan jo bare ta opp meldingslyden fra K700 eller T610 ved hjelp av opptaksfunksjonen på K750 da, du behøver ikke å gjøre det mer tungvint enn nødvendig... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 kan mam ta opp en tone å bruke den som meldings tone på K700? Hvordan gjør man dette da? Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Du kan jo bare ta opp meldingslyden fra K700 eller T610 ved hjelp av opptaksfunksjonen på K750 da, du behøver ikke å gjøre det mer tungvint enn nødvendig... ve... bare for din opplysning... jeg gjør det ikke vanskelig... jeg vil bare ikke ha opptakslyd hvis det er mulig å oppdrive originalen.... Og hvis det er vanskelig for deg så anbefaler jeg deg å ikke lese eller svare på denne tråden Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det der er jo fryktelig enkelt. Ta en mp3-fil eller hva det nå er du bruker som meldingstone (last den ned fra nettet hvis du ikke har den), kutt den delen du vil ha til en 20-30 sekunderssnutt i et eller annet program, og før den over til mobilen via BT eller kabel. Keyzer Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er ikke 20-30 sekunder LITT mye til melding-lyd? Men gjør det samme, men hold deg innen 3 sekunder, så får du en finfin meldingslyd:) Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Tror jeg har forklart meg litt dårlig i denne tråden. Jeg ønsker ikke noe musikk ringe lyd, vil ha den lyden som er "standard", meldinglyd nr1? eller no..... er jeg vanskelig?? hehehhe... Endret 16. juni 2005 av MrHappy Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Da prøvde jeg å ta opp lyden fra en annen tlf og bruke den som meldinglyd.... hørtes helt jævli ut hehe.... må da være mulig å få tak i den lydfila?? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Prøv at søge lidt rundt på sonyericssons egen hjemmeside - der er tonsvis af downloads, mange af dem gratis Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Prøv at søge lidt rundt på sonyericssons egen hjemmeside - der er tonsvis af downloads, mange af dem gratis Been there done that.... finnes ikke der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå