Gå til innhold

Kontrollerbar gryphon mount

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Det er grusomt å kontrollere dei, hakker fram og tilbake. Prøvde å fly frå stormwind til blasted lands, men den datt i vatnet under  :(

Hvordan kontrollerer vi dem?

er de kjapper enn epic mount?

Gryphons har runspeed på rundt 440%, i motsetning til epic mount sin slappe 100%

Lenke til kommentar
Min gamle guild kompis Actionman visste ikke om at han var mounta på gryph selv, han så det fra normalt perspektiv på sin skjerm, mens jeg så ham på Gryph....

Hvis man skal få accounten sin bannet av å mounte på gryph (uten at man vet det selv), så er jo alle som spiller WoW i fare...

Jeg refererer til denne posten : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=425050

Sa jeg bannet, suspended kan være for dager eller timer, men denne bugen slåes hardt ned på siden folk ikke klarer å la være å utnytte den.

Spar deg selv for ett dårlig rykte og muligens spuspended konto for en dag eller flere, logg ut og inn, og se om den er borte..

ble litt feil i starten der..

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Sa jeg bannet, suspended kan være for dager eller timer, men denne bugen slåes hardt ned på siden folk ikke klarer å la være å utnytte den, og hvordan vet GM at du ikke gjorde det med vilje ?

nettop !

Spar deg selv for ett dårlig rykte og muligens spuspended konto for en dag eller flere, logg ut og inn, og se om den er borte..

Ehhh... Går da ikke ann å kontrolere det da!

Utrolig idiotisk innlegg.

Lenke til kommentar

Ehhh... Går da ikke ann å kontrolere det da!

Ble litt feil i settningen, men dette blir slått ned på, bug abuse er ikke noe GM liker å se, og da snakker jeg om erfaring !

Jeg vet ikke om det er, men det er veldig rart om det ikke finnes noe sort for bot/cheat/trainer som gjør det, men hvem vet ?

Uansett, din konto, ditt valg ! :ermm:

Utrolig idiotisk innlegg.

utrolig DÅRLIG reply, idiotisk innlegg kanskje, men hvem er idioten selv ?

:roll: :!:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
bug abuse er ikke noe GM liker å se, og da snakker jeg om erfaring !

Nei, hvem av oss er det du? :ermm:

Nei, kun de folka som driver på med bugen siktet jeg på :) skulle bare se om du reagerte :)

No hard feelings :)

btw. tror du quotet feil del :!:

Lenke til kommentar
bug abuse er ikke noe GM liker å se, og da snakker jeg om erfaring !

Nei, hvem av oss er det du? :ermm:

Nei, kun de folka som driver på med bugen siktet jeg på :) skulle bare se om du reagerte :)

No hard feelings :)

btw. tror du quotet feil del :!:

Hvis det er tilfelle så tar jeg tilbake alt vondt :yes:

Jeg trudde du prøvde å kalle med en idiot skjønner du

Edit: unnskyld

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...