Barca4ever Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei sann, jeg har fått et lite problem. har nettopp gått til innkjøp av et nytt videokamera , Sony dcr-dvd403, Men jeg klarer ikke å komme i kontakt med Pinnacle Studio 9.0 Plus-programmet via USB-porten på kameraet. er det noen som sitter på noen løsninger på dette problemet? Når jeg kjøpte kameraet la jeg ikke merke til at det ikke er noen firevire-utgang(ieee 1394), og det har allerede skapt noen problemer for meg, og da spesielt med Pinnacle. Kjekt om noen son sitter med en forslag til løsning gidder å ta seg tid til å skrive ned noen ord. Tungvint å laste inn film via dvd-brenneren og ikke rett fra kameraet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg vil tro Sony har en egen softwareløsning for å hente inn video fra USB-kameraene. Siden dette er ganske nytt finner man nok ikke støtte for det i alle video redigeringsprogrammer. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er ikke det letteste bare å legge dvd-platen i pcen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå