Gå til innhold

MSI K8N NEO2 PLATINUM S939 agp/pci lock?

dor123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er agp/pci lock på dette kortet.

Men sata 1 og 2 er ikke låste, så hvis du skal bruke en slik disk, bruk sata 3 eller 4. Disse er native i chipsettet så du trenger heller ingen drivere når du skal installere OS.

Endret av Stoneheart
Lenke til kommentar
Det er agp/pci lock på dette kortet.

Men sata 1 og 2 er ikke låste, så hvis du skal bruke en slik disk, bruk sata 3 eller 4. Disse er native i chipsettet så du trenger heller ingen drivere når du skal installere OS.

Bruker både Sata og ide harddisker,når jeg setter bare fbs opp litt kutter ide harddisken ut så den må jeg koble ut for og få kommet videre i oppstarten!

Lenke til kommentar

Cell menu i bios -- sett apg til 67 så er AGP/PCI låst. Dette skal ikke vær nødvendig med de nye biosene. Etter 1.3 tror jeg...

Jeg har nå gjort det sånn og klokket cpu htt'en til 270x9 (166 Div) og det er bånnstabilt. 13 timer Prime95

Bare få meg bedre kjøling så skal jeg klokke mer. Cpu'en ligger på 48 C load 28 idle.... Boxedkjøleren gjør jobben foreløpig. Men med en 90mm vifte på da... :D

Endret av Stoneheart
Lenke til kommentar
okey får prøve det du har gjort der da,har nesten det samma oppsettet som deg,har bare winchester kjerne sistden!nå er jeg spent ;)

He he he... lykke til dor 123. Men det som funker på et system, fungerer nødvendigvis ikke på et annet. Du får prøve... htt multi til 3x. 166 divider. htt til 270

minne kjører da på 220. :D

Lenke til kommentar

Mine temp'er;

Se signatur for specs.

Romtemp: ca. 25 (varmt ja)

Idlee temp: 30-32'C

• Cool 'n Quiet aktivert
    CPU vifte styrt av Sppedfan - 50% (lydløst)

Load: 40-42 temp (aldri over 45)

• 100% viftebruk

3000+ Winchester overklokket 20% (9x240MHz)

Kabbinett: Arctic Cooling Silentium T1

CPU vifte: Arctic Cooling Silencer 64 Ultra

Chipsett vifte på HK erstattet med Zalman... sammen med passivt GFX gjør dette maskinen stille og kjølig

Endret av Okay
Lenke til kommentar

Helt klart pene temperaturer okay.

Tja, har ikke helt fått med meg hva kreper tempraturen er på Venice, men jeg er ikke glad i cpu'er som går over 50 grader. Kan nok skvise litt mer ut av henne med dette kjølesystemet, men pr foreløpig er jeg ganske fornøyd :love:

Mvh

Stoneheart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...