eigil Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Tillater meg å klippe litt fra "Erfaringer" (Dell Ultrasharp 2005FPW). >Skrevet av: Tom Wid, 11/05-2005 >(...) >Ulemper: >Særlig barnespill har ikke støtte for widescreen, og de blir litt rare... Går det ikke an å få svarte felter på venstre og høyre side? Det skjer på TV'n når den viser programmer i 4:3. Eigil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Joda, det går ann. Her kjører jeg WarCraft 3 i aspect mode på Dell 2005FPW skjermen: (klikk for større utgave) Ikke akkurat superduper kvalitet, men man kan se at det er ett svart felt på hver side. Endret 15. juni 2005 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
eigil Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Er du svæært godt fornøyd med denne skjermen? Har hatt våte drømmer om widescreenskjerm etpar år nå. Når det da dukker opp en til "bare" 4.500,- så må jeg si meg litt interessert... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Du kan lese mer her om hva jeg syns om skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå