Joachim_F Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Medal of Honor: European Assault er akkurat det serien behøver; et spill som er tro mot seriens tradisjoner, samtidig som det videreutvikler gameplayet og gir oss en rekke nye muligheter. Les mer Lenke til kommentar
Campari Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Enda et helt greit skytespill fra WW2? Vel, når skal det første toppspillet komme? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kommer det til pc? eventuelt når? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kommer det til pc? eventuelt når? Kommer ikke til PC. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Enda et helt greit skytespill fra WW2? Vel, når skal det første toppspillet komme? Call of Duty 2? Lyden er mye bedre, og med unntak av merkelige ting som en kvinnelig russisk soldat som snakker med mannsstemme, er lydeffektene profesjonelt utført og veldig autentiske. :!: Endret 15. juni 2005 av ehasl Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hva skjedde med gamecube versjonen? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Enda et helt greit skytespill fra WW2? Vel, når skal det første toppspillet komme? Day of Defeat: Source! Jeg lurer på om man snart kan få et ww2-FPS hvor du spiller tysker, er drittlei av å være Uncle Sam & co. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg går ut i fra at de som ønsker alternativer til Medal of Honor: European Assault, faktisk ønsker alternativer på konsoll - ettersom dette er et konsollspill. Derfor hadde det vært kjempefint om dere kunne utelate PC-spill. Hva skjedde med gamecube versjonen? Vi fikk kun versjoner for Xbox og PS2 til test av Electronic Arts. Slik er det som regel. Men det er god grunn til å tro at GameCube-versjonen er identisk, selv om vi ikke vil gå offentlig ut med noen vurdering uten å ha testet den. Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg lurer på om man snart kan få et ww2-FPS hvor du spiller tysker, er drittlei av å være Uncle Sam & co. Helt enig, tenk og stå med maskingevær i bunkeren på Omaha beach isteden for å løpe mot den Endret 15. juni 2005 av Graphic_Slut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg