HondaNSR Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei. Når eg bruker FTP programmer til å overføre spill osv. til min xbox, så ligger eg på ca 800kb/s. Før låg eg på ca 10000kb/s. Noen som vet hva som kan vere gale? Lenke til kommentar
mago Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 ville i grunn ha prøvd FlashFXP som er et stabilt ftp program, hvis feilen er forsatt der er mer feilsøking som skal til Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har du et netlimiter-program på din pc som stiller ned hastigheten? Så burde du slå det programet av. Er det mye trafikk over nettet samtidig som du overfører filene? da vil det gå tregere... Hvis man har koblet en router i mellom, vil hastigheten dempes litt, men ikke så mye so i ditt tilfelle... Anbefaler selv FlashFXP... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Tror ikkje det er FTP programmene som utgjer hastigheta. På gamlepc`en min så begynt plutselig hastigheten å dale, og på slutten av noen filer låg hastigheten på bare 60kb/s. Kan kansje ver at harddisken er proppet med møkk(??), men det går like sakte mot min bror`s Xbox som er splitter ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå