Deathie Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) For øyeblikket er dette favorittene mine: Quentin Tarantino Frank Darabont Francis Ford Coppola Endret 14. august 2005 av Master D Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Spielberg! Ikke Peter "Braindead" Jackson! Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har 3 favoritter. Det er Quentin Tarantino, Steven Spielberg og Martin Scorsese. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Peter Jackson. De gamle filmene hans er jo konge + LOTR. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Spielberg! Ikke Peter "Braindead" Jackson! jo! og tarantino Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Coen brothers. (ser på de som èn enhet ) Martin Scorsese. Og selvfølgelig Quentin Tarantino. Ja, vet det ikke er spessielt orginalt ! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ser det er de samme som går omigjen her og jeg får vel bare slenge meg på: Lucas Spielberg Tarantino Kubrick Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Charlie Chaplin hadde en utrolig god evne til å skape rørende og uforglemmelige scener på en enkel måte med pantomime. En svunnen kunst. Sergio Leone har lagd noen av de aller beste western-filmene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Francis Ford Coppola, uten tvil...mest pga. Gudfaren 1 og 2 og Apocalypse nå! Leone, Tarantino, Kubrick og Cameron ligger hakket under Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor liker folk Steven Spielberg, han er jo ikke noe spess. Neida, han har bare eller vært involvert i rimelig mye med bra kvalitet, f.eks: -Evolution :!: Hva pokker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor liker folk Steven Spielberg, han er jo ikke noe spess. Neida, han har bare eller vært involvert i rimelig mye med bra kvalitet, f.eks: -Evolution :!: Hva pokker? Spielberg må jo ha lidd av et drastisk blodtap da han lagde den filmen. Den er jo forferdelig! Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kevin Smith simple as that Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Spielberg må jo ha lidd av et drastisk blodtap da han lagde den filmen. Den er jo forferdelig! Evolution (2001) (executive producer) (uncredited) Så er jo spørsmålet om han har noe som helst med den filmen å gjøre? For hans skyld så håper jeg det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vel det ser faktisk ikke ut i følge imdb at han har noe som helst med filmen å gjøre, nå som jeg sjekket. Men hvis han har noe med den å gjøre, så vil min tidligere post tre i verk igjen. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ridley Scott er min favoritt regissør!Blade Runner og Alien er mine beste argumenter. PSSSST! regissør : iscenesetter, sceneleder, filminstruktør. regissører: substantiv hannkjønn, flertall. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Darren Aronofsky Takeshi Kitano Hayao Miyazaki Quentin Tarrantino LarsP, enig med deg jeg. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vel det ser faktisk ikke ut i følge imdb at han har noe som helst med filmen å gjøre, nå som jeg sjekket. Men hvis han har noe med den å gjøre, så vil min tidligere post tre i verk igjen. Navnet hans er iallefall ikke i "crediten" bakpå coveret til filmen Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Richard Attenborough med filmene Ghandi og Et rop om frihet. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Michael Mann, Quentin Tarantino, Sir Ridley Scott og Stanley Kubrick. Kevin Smith kan være verdt å nevne også. Han kan sine saker, men han rekker ikke like høyt opp som de andre nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå