Dahl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Steven Spielberg, uten mye tvil. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 - David Lynch - Stanley Kubrick - Sergio Leone - Alfred Hitchcock - Quentin Tarantino - Robert Rodriguez Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Jerry Bruckheimer, Quentin Tarantino, Ridley Scott mm. Regner med at de som skriver på Peter Jackson har sett han tidligere verker Endret 23. juni 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Sylvester Stallone er jo bra da (Rocky og Rambo om jeg ikke husker feil) Steven Spielberg er meget bra (Saving Private Ryan og Schindlers Liste) Peter Jackson (LOTR og Meet the Feebles er dritbra) George Lucas (Kun de gamle starwarsfilmene og episode III er bra synes jeg) Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Steven Spielberg Geroge Lucas Stanley Kubrick Martin Scorcese Lenke til kommentar
atticus Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Darren Aronofsky Jim Jarmusch Sofia Coppola Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Steven Spielberg Geroge Lucas Peter Jackson Quentin Tarantino Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hmmm.... Har så langt vært enig i det meste: Kubrick, Scorcese, Spielberg, Tarantino, Jackson, Lucas, Lynch... For ikke å glemme Hitchcock og Coppola... Men å blande inn Rocky og Rambo filmer??? Edit! Cliffhanger hadde sine sider :-) Endret 28. juni 2005 av trn100 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Selv liker jeg Ridley Scott best. Liker hans sans for detaljer og fotografi..... kanskje ikke så rart da han tidligere drev med reklamefilmer Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Selvfølgelig George Lucas, ingen filmer slår Star Wars Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Quentin Tarantino Stanley Kubrick Peter Jackson Lenke til kommentar
Sjokolade1 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Peter Jackson er helt klart på første i min ranking.. egentlig bare på grunn av de superbra lotr filmene! Steven Spielberg har jo også mange bra filmer..! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 George Lucas (Kun de gamle starwarsfilmene og episode III er bra synes jeg) Når det gjelder regissører så regisserte vel Lucas bare den første filmen av de gamle. Mine favoritter: - Christopher Nolan - David Fincher - Peter Jackson - Sir Ridley Scott Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvorfor liker folk Steven Spielberg, han er jo ikke noe spess. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvorfor liker folk Steven Spielberg, han er jo ikke noe spess. Neida, han har bare eller vært involvert i rimelig mye med bra kvalitet, f.eks: -Indiana Jones serien -Jaws -Schindler's list -Close Encounters of the Third Kind -E.T -Saving Private Ryan -Jurassic Park -Minority Report -Catch me if you can -Alle Medal of Honor spillene -Band of brothers -Taken -Shrek -Evolution -Men in Black -Pinky and the brain -Twister -Gremlins Dette er bare noe av hele listen hans, om du ikke finner NOE der du liker er det noe galt med deg.. Særiøst Lenke til kommentar
viranth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ikke sikkert hvem min favoritt er, men jeg ser INGEN nevner Alex Proyas! -The Crow -Dark City -I, Robot Dette er filmer med svært høy kvalitet. Ellers er det vel de "vanlige" store jeg liker, men må si jeg gleder meg noe helt sjukt til å se hva Shane Carruth kommer med. Vincenzo Natali er også en jeg synes har bra visuell stil i sine filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg må inrømme at jeg liker Sam Raimi en del. Han gjorde en god jobb med spidermanfilmene og Evil dead-trilogien har jeg jo sett rundt 20 ganger Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Topp 6 akkurat nå: Tim burton Alex Proyas Caro/Jeunet Emir Kusturica Suzuki Seijun Wong Kar-Wai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå