eekilli Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Det er nesten 2år siden jeg kjøpte kortet, og enda har jeg ikke fått til TV-inn. (ATI Radeon 64DDR VIVO (7200)) Jeg bruker SCART->S-Video overgang, men uansett hva jeg prøver så blir det bare svart. Noen som kan hjelpe/gi forslag? :???: _________________ AMD XP 1800 256 DDR RAM 100GB HDD ATI Radeon 64DDR Vivo och litt mer da (: [ Denne Melding var redigert av: eekilli på 2002-07-22 14:48 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Gadd aldri å teste ut skikkelig jeg heller på mitt kort, men om du søker litt på forumet på rage3d så kanskje du kommer nærmere en løsning? Lenke til kommentar
lah Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 HAr hatt samme grafikk-kort og brukt video in ganske mye. Meget fornøyd med kvaliteten, bruker moviemaker og medf.prog.vare til kortet til dette. Men du må gå via en video-spiller da kan du også se tv på skjermen. msi pro2-ru athlon 1800 (temp:65) 512 ddr radeon 8500 lele wd 80 [ Denne Melding var redigert av: lah på 2002-07-22 17:44 ] Lenke til kommentar
eekilli Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg går via en Video spiller, problemet er at det ikke kommer opp noe. Har oppdatert drivere og software, men til ingen nytte... Lenke til kommentar
eekilli Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Får ikke til å velge her. Jeg vil ha S-Video, men som dere ser er det låst på Composite. (ja har nyeste drivere) ... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 18:35, eekilli skrev:Får ikke til å velge her. Jeg vil ha S-Video, men som dere ser er det låst på Composite. (ja har nyeste drivere) ... Composite er de gule pluggene! S-VHS er den svarte, med fire "ledere" på. (Ja, og en directionconnector for de pirkete også!) R100 støtter bare Composite som TV-inn. Har også hatt en del problemer med dette, men et lite tips som kanskje kan hjelpe er at du trenger en egen tuner for å kunne få inn kanaler. Hvis du bruker SCART connectorn som kan splittes opp i composite og en rød/hvit audio, kan du bruke denne fra en Video spiller til skjermkort og lydkort. Du må tune med videospilleren Lenke til kommentar
eekilli Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 hmm.. ok. Da tok jeg visst litt feil av composite og S-Video. Jeg har prøvd med composite koblet til med SCART i videospiller, men det blir bare svart. Har sjekka om alt er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå