Treblad Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Ah, var fantastisk når Bruce tok frem flagget til Storbritannia under The Trooper. Fikk gåsehud da, gitt. Endret 29. juni 2005 av Treblad Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det var helt klart den beste opplevelsen jeg noen sinne har hatt! fy faen så bra! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 WoooHoooo !! DEILIG MED SUNGLASSES TIL Jannick Gers hellig! hehe !fy faen nydelig da bruce tokk flagge fram, HELLIG! ;P min beste opplevelse hittil ! hehe.. sto helt framme.. du som tokk bildene Skater4life du må ha stått litt bak meg hehe hellig !!! solbriller.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 har du solbrillene han tok på seg??? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 jaaaaaa dem er evig miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine ! hehe !! fikk nesten tak i en tromme stikk å men en.. hadde den i Handen men det er jo så utrolig vanskelig å få tak i noe når alle kaster seg oppå deg å stjeler det !! men men har jo noe som er fint å ha !;P hehe Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 jaaaaaa dem er evig miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine ! hehe !! fikk nesten tak i en tromme stikk å men en.. hadde den i Handen men det er jo så utrolig vanskelig å få tak i noe når alle kaster seg oppå deg å stjeler det !! men men har jo noe som er fint å ha !;P hehe alt har en pris!!! mye skal du haaa?? Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Selvom enkelte av de "nyere" er grisebra, feks 2 minutes to midnight og fear of the dark. Nå er jo 2 Minutes To Midnight fra albumet Powerslave (1984). Vil ikke kalle det et "nyere" album akkurat. Hei, legg merke til gåseøynene. Ellers vil jeg si at konserten var konge Kjente frysningene da Bruce viftet med flagget under the trooper Var du der btw TvK ? Endret 30. juni 2005 av stigos3000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Var på første konserten, og den var ekstremt bra! Stemningen da The Ides Of March først ble spilt, og konserten begynnte var helt ubeskrivelig. Synes den aller beste sangen de spilte var Phantom Of The Opera. Fikk frysninger da jeg hørte introen til låta. Andre høydepunkter var The Trooper, Remember Tomorrow, Where Eagles Dare, Revelations, Hallowed Be Thy Name og Running Free. Bruce: Next year we'll have a new album out, and we'll have a new tour. Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! Bruce: So perhaps you would like to see us again, like next christmas? Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! Bruce: But do you have a place here in Oslo that can take more people? Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! Alt i alt, en stor opplevelse. Endret 30. juni 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Bruce: Next year we'll have a new album out, and we'll have a new tour.Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! Bruce: So perhaps you would like to see us again, like next christmas? Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! Bruce: But do you have a place here in Oslo that can take more people? Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! ^^^^ Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Veldig bra konsert. Skulle dog ønske de tok utgangspunkt i de FEM første platene. Den eneste sangen jeg liker virkelig godt fra Killers-plata er Wrathchild, som de gjorde veldig bra på konserten. Andre høydepunkter for meg var Revelations og selvfølgelig Hallowed be thy name. Endret 30. juni 2005 av Halvsame Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kult bilde Halvsame! Artig å sjå konserten frå det perspektivet Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hehe.. Jeg var i utgangspunktet ganske skeptisk til å ha sitteplasser, men det rocka ganske godt det også . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 fytti faen, den var så bra! er ikke noen tvil om hvilke band som er best her i heimen nei! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Var på den andre konserten og stemningen var helt ubeskrivelig, måtte nesten felle en tåre under Remember Tomorrow som muligens er noe av det vakreste jeg har hørt i mitt liv. Møtte også Janick Gers på Aker Brygge i går! Hadde ikke med meg kamera, men heldigvis hadde en kamerat et engangsapparat i lomma. Kan poste bildet når det blir fremkalt. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg synes konserten var minneverdig, men var veldig skuffet over låtvalget og lydbildet var helt elendig. (Mulig jeg hadde en dårlig sitteplass...). Klarte knapt høre noe som helst av selve låtene. Bare graut.... Men publikum hørte vi jo godt Noen som har flere bilder fra Spektrum eller?? Florerte med digitalkamera og mobiler der inne, noe må ha :!: Endret 1. juli 2005 av Pep Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 viste du ikke at de bare skulle spille sanger fra de 4 første albummene, sier det seg selv at noen kan bli skuffet Måtte nesten felle en tåre under Remember Tomorrow var nesten så jeg satt og grein under deler av konserten bare fordi det var så skrekkelig bra! bare helt fantastisk! Lenke til kommentar
Edvardd Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Noen som har flere bilder fra Spektrum eller?? tok noen med mobilen, dårlig vinkel sto fremme i begynnelsen av konserten men der var d umulig å ta noe blider pga pressingen ikke beste kvaliteten men de funker her er noen av d Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 var bra de da. kanskje litt lav oppløsning, men gode motiver! velkommen til forumet foresten! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nå har jeg fått fremkalt bilde med meg Janick Gers og en kamerat. Jeg er til venstre. Bildet er tatt med et engangskamera og skannet inn så kvaliteten er ikke helt på topp men here goes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå