- mOtz^ - Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 \m/ Ja folkens, nå nermer det seg stadig. Gleder meg som en liten unge ved juletreet. Det kommer til å bli så bra!!! Men jeg lurte på om noen hadde sett en eventuelt spilleliste for konserten, og hvilke bandnavn som er oppvarmingsband? Gjerne kom med annen informasjon også! ROCK ON!!! \m/ MAIDEN \m/ Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 **STORE SPOILERS** Oppvarmingsband er Mastodon(gå innher får å se mer info av bandet, og noen lydeksemplarer) Ifølge en tråd på forumet så skal dette være setlisten: 1. Ides Of March 2. Murders in the Rue Morgue 3. Another Life 4. Prowler 5. The Trooper 6. Remember Tomorrow 7. Run to the Hills 8. Charlotte the Harlot 9. Revelations 10. Where Eagles Dare 11. Die With Your Boots On 12. Phantom of the Opera 13. The Number of the Beast 14. Hallowed Be Thy Name 15. Iron Maiden 16. Running Free 17. Drifter 18. Sanctuary (HER er en link til den tråden. Du finner mange mer lignende tråder der) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 gleder meg som en unge jeg også! greit å finne ut hvem som er oppvarmingsband da, selv om kvaliteten ikke virka fult så høy. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Da e jo sjukt bra spille liste.. Trude aldri ein kom til å sjå maiden spille alle dei gode gammle låtene igjen Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg ble egentlig litt skuffa, savner en masse sanger her Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Etter min mening ser den listen litt skuffende ut. Men smaken er som baken delt i to. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg ble egentlig litt skuffa, savner en masse sanger her Må jo velge ut noen... De kan jo ikke ta alle sanga Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg ble egentlig litt skuffa, savner en masse sanger her Må jo velge ut noen... De kan jo ikke ta alle sanga Selvfølgelig, men kunne gjerne byttet ut noen av sangene. Savner jo Fear of the Dark, Blood Brothers, Dream of Mirrors, Wratchild, The Wicker Man og 2 Minutes To Midnight. Ble skuffet ja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 konsertene de spiller i sommer skulle jo bare ha de gamle gode sangene, ikke de fra nyere album. så det kom ikke som noe overaskelse på meg. gleder meg til å høre Running Free igjen Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Mye bra, savner enda mer Powerslave stuff. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg ble egentlig litt skuffa, savner en masse sanger her Må jo velge ut noen... De kan jo ikke ta alle sanga Selvfølgelig, men kunne gjerne byttet ut noen av sangene. Savner jo Fear of the Dark, Blood Brothers, Dream of Mirrors, Wratchild, The Wicker Man og 2 Minutes To Midnight. Ble skuffet ja Ja, jeg er enig i det Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg ble egentlig litt skuffa, savner en masse sanger her Må jo velge ut noen... De kan jo ikke ta alle sanga Selvfølgelig, men kunne gjerne byttet ut noen av sangene. Savner jo Fear of the Dark, Blood Brothers, Dream of Mirrors, Wratchild, The Wicker Man og 2 Minutes To Midnight. Ble skuffet ja De som følger litt med vet at denne turnéen er kun med sanger på de fire første albumene.... Endret 15. juni 2005 av Berdiin Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 De som følger litt med vet at denne turnéen er kun med sanger på de fire første albumene.... Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hehe, jeg som ikke fulgte med der ja. Lenke til kommentar
nienor Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Åh, det her blir råbra! Mastodon er etter min mening litt kjedelig. De prøver for mye, men får det liksom ikke helt til. Nå har jeg bare hørt en liten brøkdel, vel og merke. Jeg håper Maiden viker litt fra den lista der oppe når de kommer til Spektrum, for jeg skulle gjerne sett dem spille både Fear of the dark og Wratchild. Men vi kunne jo sitte og plukke på den lista i evigheter, så jeg skal slutte ved de to. Jeg er overlykkelig over bare å få og høre dem spille! Jeg gleder meg noe helt sinnsykt! Jeg er også veldig glad og lettet over å se at Hallowed be thy name blir spilt, i og med at dette er en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 De som følger litt med vet at denne turnéen er kun med sanger på de fire første albumene.... Turneen er vel i forbindelse med Early Days-DVD'en. Ikke lenge igjen nå nei! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) De som følger litt med vet at denne turnéen er kun med sanger på de fire første albumene.... Okay, har egentlig ikke følgt med så mye på ulik informasjon om denne konserten, menmen... Nå må jeg ihvertfall begynne å høre på de eldre sangene, er ikke så kjent med de se. Pugge pugge tekst..... Endret 15. juni 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
sixx Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 håper det blir mye gammelt materiale! det er det som er best... hehe... Å så blir mastodon support! det her blir stort!! snakkes 28 da for de som fikk biletter dag 1!!! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Kanskje vi er heldig å får ett ekstranummer ala. de sangene nevnt over som vi savnet. Endret 15. juni 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) snakkes 28 da for de som fikk biletter dag 1!!! Me....me!!! Endret 15. juni 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå