TheIlluminated Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg får rare reboots og når jeg skal i windows kommer det ofte rare blåskjerm feil. Vxd ett eller annet, får ikke tid å lese alt siden den restarter. Når den skal prøve seg på de innstillingene som virket forrige gang så etter scandisk er det blåskjerm og restart. Hvis jeg ikke tar scandisk, så funker det fett. Kan det være bad sectors eller lignende? Jeg har to partisjoner C:= 4 GB, E:= 74 GB. Jeg kan ikke sette de to ihopen, det vil den ikke, så jeg tror det kan være bad sectors, hva tror dere? Dette er en Western Digital harddisk som er kjøpt rett etter jul. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har du prøvd med PM (Partition Magic)å legge partitonene i sammen? Hvilket OS kjører du? Gå inn på WD sin hjemmeside å last ned noe HD tools, husker ikke hva det heter, men mener de har masse greier der som du sikkert kan få nytte av ! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hva med å repartisjonere og formatere? Tror nok en del av problemene ville blitt borte da. 74GB er vanlig for en disk på 80GiB :smile:. Fordi harddisk produsenten måler 1 MB som 1000KB, mens Windows måler 1 MB som 1024, så vil Windows og alt annet raportere det som 74GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå