St.Anders Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg får en sån vanlig feilrapport som du kan sende til microsoft, en sån feilrapport som du vanligvis kan trykke "ikke send" eller "don't send" eller "send" uansett hva jeg trykker kommer denne feilmeldinga opp etter ca. 5 sek. det står at grunnen av at denne feilmeldinga kommer opp er "explorer.exe" er det en måte for å få fikset explorer.exe på? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Du må nesten fortelle oss mer om feilmeldingen. Hvortid den kommer, maskinvare, har du nylig installert noen programmer, Windows versjon, hvor lenge har erroren vært, har den alltid vært slik osv. Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 den kommer hele tia fra jeg starter maskina, den starta for noen dager siden, men husker ikke at jeg har innstalert noen progs eller noe. tror kanskje d kommer av at jeg lasta ned en del fra kazzaLite den dagen det kom. har scana maskina for virus med oppdatert norton 2003 og spysweeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå