Aleks_r Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Rekorden er vel 30 lollipop etterhverandre. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Rekorden er vel 30 lollipop etterhverandre. Det er vel ikke mulig!? Fikk du noen bivirkninger? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Bulker på treninga så jeg skal ikke si hvor mye jeg kan spise i frykt for å injurere meg selv 20kg lagt på meg, bare 20 igjen nå så har jeg nådd målet Dog kan det godt gå en 10-15 kotteletter i et måltid. Ett måltid er aldri under 1,5kg kjøtt i det minste. P.s Bulkingen er profft utført og under kontrollerte omgivelser - ikke prøv på dette hjemme Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Rekorden er vel 30 lollipop etterhverandre. Det er vel ikke mulig!? Fikk du noen bivirkninger? Det er fullstendig mulig. Bivirkningene var vel stort sett at jeg ble VELDIG mett etterpå. :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 har drikki nesten en kasse med 1.5 l cola på et døgn , satt hjemme og døgnet og pimpet cola på slutten var jeg på dass og pisset nesten hvert kvarter Hørtes meget usunt ut Du fikk ikke sukkersjokk etter å ha inntatt så mange liter cola over så liten tid? nei følte meg fin i formen , bortset fra at jeg var noe shaky og meget trøtt Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er ikke noen storspiser, men må være 1 1/2 bigone classic + 1.5l cola eller en pakke mexicansk gryte og 500g kjøttdeig + cola. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Kan nevne en konkuranse fra et lan. Ingen jeg kjenner var deltaker, men de spiste først 4 små poser salt potetgull, så en halv pose med saltstenger vær og skyllet ned med 1liter varm, utgodt av dato, kefir. Endret 17. juni 2005 av eXploid Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg pleier ikke å spise som om jeg skulle slått verdens rekorder til vanlig. Men hvis jeg hadde vært med på noen konkuranser med penge premie så skulle jeg nok drikke eller spise mange av dere under bordet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer Det er ikke stor pizza fra peppes i hvertfall.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer Det er ikke stor pizza fra peppes i hvertfall.. Når jeg og en kompis var der, sleit vi med å få ned en hel på deling Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 klarer 10 loffbrødskiver med smør og servelat og noen glass cola rett ned Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Oi, samme her. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Under russedåpen drakkm jeg ca. 2 dl med en forferdelig gugge. Det inneholdt blant annet tran, sardiner i olje, gressløk, oliven og noe som gjorde det seigt og tyksflytende. Lenke til kommentar
PØM Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er kanskje ikke en spise rekord, men fikk 40 sprømix ringer i kjeften på en gang. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er vel ikke så sykt mye, men jeg er stolt over at jeg har spist to 333grams sesam-burgere etterhverandre.. Den store sensasjonene med det er vel at jeg hadde penger til det ...og at jeg kom meg hjem Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer Det er ikke stor pizza fra peppes i hvertfall.. Når jeg og en kompis var der, sleit vi med å få ned en hel på deling Seriøst?!! jeg kan jo klare en hel pizza lett fra peppes pizza, hvis jeg er sulten! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Spiste 10 fajitas (taco-lomper) og 2 skjell, med fyll på en kveld Satt forresten vannrekord i går da jeg var fyllesjuk og lå og sola meg i 7 timer i strekk. Drakk tilsammen 6 helflasker med vann (0.7x6=4.2), dvs 4.2 liter med vann på en dag. Og selvfølgelig russeknutene: -Bigmac i kun 3 biter, med en hånd -6 bamsemums på 45 sekunder -1 pose marshmallows på 10 min Edit: Når vi snakker om brødskiver, kan jeg lett spise alt fra 8 til 16 skiver med loff med ost og skinke og sennep til frokost Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette). Endret 20. juni 2005 av Feh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette). En pose pytt-i-panne er ingenting. Apropo mat, jeg er sulten nå Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette). En pose pytt-i-panne er ingenting. Apropo mat, jeg er sulten nå Nei der sa du det gitt. Når du ser posen, så tenker du gjerne at; wow, så mye mat, men halvparten av maten "fordamper" jo i gryta Juks og fanteri..... En pytt i panne er absolutt iiiingenting. Men at du i tillegg spiste en meter med baguett, gjør rekorden litt mer til en rekord Endret 21. juni 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette). En pose pytt-i-panne er ingenting. Apropo mat, jeg er sulten nå Nei der sa du det gitt. Når du ser posen, så tenker du gjerne at; wow, så mye mat, men halvparten av maten "fordamper" jo i gryta Juks og fanteri..... En pytt i panne er absolutt iiiingenting. Men at du i tillegg spiste en meter med baguett, gjør rekorden litt mer til en rekord har kjøpt en pakke (600 gram) FirstPrice pytt i panne med kylling, og en firstprice loff nå Skal bare på skolen og få vite karakterer så skal jeg gyve nedpå og se om jeg orker alt... Kan ta et par cola-bokser i samme slengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå