Gå til innhold

Din mat og drikke-rekord her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bulker på treninga så jeg skal ikke si hvor mye jeg kan spise i frykt for å injurere meg selv :p 20kg lagt på meg, bare 20 igjen nå så har jeg nådd målet ;)

 

Dog kan det godt gå en 10-15 kotteletter i et måltid. Ett måltid er aldri under 1,5kg kjøtt i det minste.

 

P.s Bulkingen er profft utført og under kontrollerte omgivelser - ikke prøv på dette hjemme ;)

Lenke til kommentar
har drikki nesten en kasse med 1.5 l cola på et døgn , satt hjemme og døgnet og pimpet cola

 

på slutten var jeg på dass og pisset nesten hvert kvarter

Hørtes meget usunt ut ;) Du fikk ikke sukkersjokk etter å ha inntatt så mange liter cola over så liten tid?

nei følte meg fin i formen , bortset fra at jeg var noe shaky og meget trøtt

Lenke til kommentar
Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer

 

Det er ikke stor pizza fra peppes i hvertfall..

Når jeg og en kompis var der, sleit vi med å få ned en hel på deling :p

Lenke til kommentar
Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer

 

Det er ikke stor pizza fra peppes i hvertfall..

Når jeg og en kompis var der, sleit vi med å få ned en hel på deling :p

Seriøst?!! :wow: jeg kan jo klare en hel pizza lett fra peppes pizza, hvis jeg er sulten!

Lenke til kommentar

Spiste 10 fajitas (taco-lomper) og 2 skjell, med fyll på en kveld :)

 

Satt forresten vannrekord i går da jeg var fyllesjuk og lå og sola meg i 7 timer i strekk. Drakk tilsammen 6 helflasker med vann (0.7x6=4.2), dvs 4.2 liter med vann på en dag.

 

Og selvfølgelig russeknutene:

-Bigmac i kun 3 biter, med en hånd

-6 bamsemums på 45 sekunder

-1 pose marshmallows på 10 min

 

Edit: Når vi snakker om brødskiver, kan jeg lett spise alt fra 8 til 16 skiver med loff med ost og skinke og sennep til frokost :) Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette).

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette).

En pose pytt-i-panne er ingenting. Apropo mat, jeg er sulten nå :D

Lenke til kommentar
Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette).

En pose pytt-i-panne er ingenting. Apropo mat, jeg er sulten nå :D

Nei der sa du det gitt. Når du ser posen, så tenker du gjerne at; wow, så mye mat, men halvparten av maten "fordamper" jo i gryta :hm: Juks og fanteri.....

En pytt i panne er absolutt iiiingenting. Men at du i tillegg spiste en meter med baguett, gjør rekorden litt mer til en rekord ;)

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette).

En pose pytt-i-panne er ingenting. Apropo mat, jeg er sulten nå :D

Nei der sa du det gitt. Når du ser posen, så tenker du gjerne at; wow, så mye mat, men halvparten av maten "fordamper" jo i gryta :hm: Juks og fanteri.....

En pytt i panne er absolutt iiiingenting. Men at du i tillegg spiste en meter med baguett, gjør rekorden litt mer til en rekord ;)

har kjøpt en pakke (600 gram) FirstPrice pytt i panne med kylling, og en firstprice loff nå :) Skal bare på skolen og få vite karakterer så skal jeg gyve nedpå og se om jeg orker alt... Kan ta et par cola-bokser i samme slengen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...