Gå til innhold

Din mat og drikke-rekord her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bulker på treninga så jeg skal ikke si hvor mye jeg kan spise i frykt for å injurere meg selv :p 20kg lagt på meg, bare 20 igjen nå så har jeg nådd målet ;)

Dog kan det godt gå en 10-15 kotteletter i et måltid. Ett måltid er aldri under 1,5kg kjøtt i det minste.

P.s Bulkingen er profft utført og under kontrollerte omgivelser - ikke prøv på dette hjemme ;)

Lenke til kommentar
har drikki nesten en kasse med 1.5 l cola på et døgn , satt hjemme og døgnet og pimpet cola

på slutten var jeg på dass og pisset nesten hvert kvarter

Hørtes meget usunt ut ;) Du fikk ikke sukkersjokk etter å ha inntatt så mange liter cola over så liten tid?

nei følte meg fin i formen , bortset fra at jeg var noe shaky og meget trøtt

Lenke til kommentar

Kan nevne en konkuranse fra et lan. Ingen jeg kjenner var deltaker, men de spiste først 4 små poser salt potetgull, så en halv pose med saltstenger vær og skyllet ned med 1liter varm, utgodt av dato, kefir.

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer

Det er ikke stor pizza fra peppes i hvertfall..

Når jeg og en kompis var der, sleit vi med å få ned en hel på deling :p

Lenke til kommentar
Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer

Det er ikke stor pizza fra peppes i hvertfall..

Når jeg og en kompis var der, sleit vi med å få ned en hel på deling :p

Seriøst?!! :wow: jeg kan jo klare en hel pizza lett fra peppes pizza, hvis jeg er sulten!

Lenke til kommentar

Spiste 10 fajitas (taco-lomper) og 2 skjell, med fyll på en kveld :)

Satt forresten vannrekord i går da jeg var fyllesjuk og lå og sola meg i 7 timer i strekk. Drakk tilsammen 6 helflasker med vann (0.7x6=4.2), dvs 4.2 liter med vann på en dag.

Og selvfølgelig russeknutene:

-Bigmac i kun 3 biter, med en hånd

-6 bamsemums på 45 sekunder

-1 pose marshmallows på 10 min

Edit: Når vi snakker om brødskiver, kan jeg lett spise alt fra 8 til 16 skiver med loff med ost og skinke og sennep til frokost :) Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette).

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette).

En pose pytt-i-panne er ingenting. Apropo mat, jeg er sulten nå :D

Lenke til kommentar
Seinest i forigårs spiste jeg opp en 600 grams pytt i panne pose, og en 1 meter lang parisienne (lang baguette).

Nei der sa du det gitt. Når du ser posen, så tenker du gjerne at; wow, så mye mat, men halvparten av maten "fordamper" jo i gryta :hm: Juks og fanteri.....

En pytt i panne er absolutt iiiingenting. Men at du i tillegg spiste en meter med baguett, gjør rekorden litt mer til en rekord ;)

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Nei der sa du det gitt. Når du ser posen, så tenker du gjerne at; wow, så mye mat, men halvparten av maten "fordamper" jo i gryta :hm: Juks og fanteri.....

En pytt i panne er absolutt iiiingenting. Men at du i tillegg spiste en meter med baguett, gjør rekorden litt mer til en rekord ;)

har kjøpt en pakke (600 gram) FirstPrice pytt i panne med kylling, og en firstprice loff nå :) Skal bare på skolen og få vite karakterer så skal jeg gyve nedpå og se om jeg orker alt... Kan ta et par cola-bokser i samme slengen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...