Gå til innhold

Din mat og drikke-rekord her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Styrta en gang en halvliter sprit vi hadde målt til 93% (feilmargin +/- 3%). Våkna opp på sykehuset med vondt langt nedover halsen.

 

EDT: Var god og full fra før. Ellers hadde jeg vel aldri finni på noe så dumt tror jeg...

Det er like usannsynlig som å styrte ned 4 liter melk. Det går bare ikke.

Det der han gjorde er fullt mulig ja....kjener en som gjorde det akkurat det samme, styrtet en halv liter brennevin , han var full fra fra før av...å det var en del folk som sto å så på når han gjorde det!

Lenke til kommentar

Hva skal en gjøre for å bli trodd her på forumet da? Ta kopi av journalen fra Sykehuset Telemark? Eller spore opp rapporten fra snute-aspiranten? Ambulanse-personale skriver egne raporter, kanskje jeg kan finne den til deg? :p

Nei dette er nok fakta, selv om det kan høres mye ut... Det tilsvarer vel ca 30 flasker pils om jeg ikke husker feil (regna på det en gang i tiden).

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
drakk 4,5 liter cola på ca 4 timer.

av en eller annen merkelig grunn ble jeg noe sinnsykt tørr i halsen og drit tørst.

mulig det har noe å gjøre med at koffein er vanndrivende :shrug:

Du hadde vel ikke røkt noe du ikke burde ha røkt ? :roll::whistle:

 

 

 

Min rekord må vel være 2 grandiser etter hverandre...

Vet ikke med drikke...

Lenke til kommentar
Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer :D var mett hele neste dag omtrent ;) . Kjipe var at en kamerat, som jeg konkurrerte med, spiste ett stykke mer enn meg :thumbdown: .

Det hørtes sykt ut. Jeg og en kamerat var på peppes og spiste da det var noe sånt all you can eat opplegg. Men jeg klarte ikke mer etter 8 stykker, dvs. en stor pizza.

Lenke til kommentar

På leirskole i 7. klasse spiste jeg vel 14 brødskiver omtrent til frokost en dag. En annen som gikk i klassen min da spise over 20. :ohmy:

Husker det var flere bord i den spisesalen der. Vårt bord spiste flere brødskiver enn alle de andre bordene tilsammen. :!:

 

Og så skal det sies at jeg har prøvd med på den bamsemums-rekorden som innebærer å spise 10(?) bamsemums på ett minutt. Jeg klarte 8. Var oppe io 6 stk etter 30 sekunder, men de to siste gikk veldig treigt. Og jeg var skikkelig dårlig etterpå. :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...