nr.4 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kjenner forresten til en som spiste tre grandiser på rad, før han ikke gadd mer fordi han var sliten i kjevene. :!: Gående Freaq-Show? :!: Tjaa... Artig fyr, egentlig. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Styrta en gang en halvliter sprit vi hadde målt til 93% (feilmargin +/- 3%). Våkna opp på sykehuset med vondt langt nedover halsen. EDT: Var god og full fra før. Ellers hadde jeg vel aldri finni på noe så dumt tror jeg... Det er like usannsynlig som å styrte ned 4 liter melk. Det går bare ikke. Det der han gjorde er fullt mulig ja....kjener en som gjorde det akkurat det samme, styrtet en halv liter brennevin , han var full fra fra før av...å det var en del folk som sto å så på når han gjorde det! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 14 pølser og 2 liter cola:P Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det er forskjell på brennevin og hjemmebrent som holder over 90%. Men når du sier at du ble pumpet gir det mer mening, uten at det er videre troverdig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Hva skal en gjøre for å bli trodd her på forumet da? Ta kopi av journalen fra Sykehuset Telemark? Eller spore opp rapporten fra snute-aspiranten? Ambulanse-personale skriver egne raporter, kanskje jeg kan finne den til deg? Nei dette er nok fakta, selv om det kan høres mye ut... Det tilsvarer vel ca 30 flasker pils om jeg ikke husker feil (regna på det en gang i tiden). Endret 16. juni 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) drakk 4,5 liter cola på ca 4 timer. av en eller annen merkelig grunn ble jeg noe sinnsykt tørr i halsen og drit tørst. mulig det har noe å gjøre med at koffein er vanndrivende Endret 16. juni 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Spiste bare grandis, cola og godteri i fem dager. Har ikke noen gode jeg husker nå.... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Spiste bare grandis, cola og godteri i fem dager. Har ikke noen gode jeg husker nå.... lvede så godt som utelukkende på grandis i ca et år. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 To firepakninger med pepsi max på en helg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Spiste bare grandis, cola og godteri i fem dager. Har ikke noen gode jeg husker nå.... lvede så godt som utelukkende på grandis i ca et år. På tide med en helsesjekk? Feilernæring på høyt nivå det da Endret 16. juni 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 drakk 4,5 liter cola på ca 4 timer.av en eller annen merkelig grunn ble jeg noe sinnsykt tørr i halsen og drit tørst. mulig det har noe å gjøre med at koffein er vanndrivende Du hadde vel ikke røkt noe du ikke burde ha røkt ? Min rekord må vel være 2 grandiser etter hverandre... Vet ikke med drikke... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer var mett hele neste dag omtrent . Kjipe var at en kamerat, som jeg konkurrerte med, spiste ett stykke mer enn meg . Det hørtes sykt ut. Jeg og en kamerat var på peppes og spiste da det var noe sånt all you can eat opplegg. Men jeg klarte ikke mer etter 8 stykker, dvs. en stor pizza. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 geir_er_1337: hehe det er lenge siden. jeg eter rimelig normalt nå Du hadde vel ikke røkt noe du ikke burde ha røkt ? tja. burde vel egentlig ikke ha røkt noe i det hele tatt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 har drikki nesten en kasse med 1.5 l cola på et døgn , satt hjemme og døgnet og pimpet cola på slutten var jeg på dass og pisset nesten hvert kvarter Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Spiste bare grandis, cola og godteri i fem dager. Har ikke noen gode jeg husker nå.... Har prøvd det der. Avføringen min var ikke fast da nei. Endret 17. juni 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 har drikki nesten en kasse med 1.5 l cola på et døgn , satt hjemme og døgnet og pimpet cola på slutten var jeg på dass og pisset nesten hvert kvarter Hørtes meget usunt ut Du fikk ikke sukkersjokk etter å ha inntatt så mange liter cola over så liten tid? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 har drikki nesten en kasse med 1.5 l cola på et døgn , satt hjemme og døgnet og pimpet cola på slutten var jeg på dass og pisset nesten hvert kvarter Leste først at du pissa et kvarter.... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) *En og en halv stor pizza på Dolly Dimples *Et halvt brød + 5 boller *En gigantisk porsjon med taco (Vi var tre kamerater som spiste, og bare osten var 500gram) Har også spist mye ekkelt, som krem med pesto. Endret 17. juni 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 På leirskole i 7. klasse spiste jeg vel 14 brødskiver omtrent til frokost en dag. En annen som gikk i klassen min da spise over 20. Husker det var flere bord i den spisesalen der. Vårt bord spiste flere brødskiver enn alle de andre bordene tilsammen. :!: Og så skal det sies at jeg har prøvd med på den bamsemums-rekorden som innebærer å spise 10(?) bamsemums på ett minutt. Jeg klarte 8. Var oppe io 6 stk etter 30 sekunder, men de to siste gikk veldig treigt. Og jeg var skikkelig dårlig etterpå. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 14 pølser og 2 liter cola:P NO WAY om du greide det på en gang. På en dag = no problemo amigos. På en gang er det for mye! funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå