vanilla ice Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Kjenner forresten til en som spiste tre grandiser på rad, før han ikke gadd mer fordi han var sliten i kjevene. :!: Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Spiste en gang en sånn stor firkløver sjokolade (300g?) på litt under 5min tror jeg, hadde vært i butikken i ett 10min friminutt og hadde spist hele før timen begynte igjen merka ikke at jeg hadde spist den en gang.... Endret 16. juni 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Spiste en gang en sånn stor firkløver sjokolade (300g?) på litt under 5min tror jeg, hadde vært i butikken i ett 10min friminutt og hadde spist hele før timen begynte igjen merka ikke at jeg hadde spist den en gang.... Er 200 g, men alikevel vil jeg påstå at det er mye å spise en slik en på under 5 min. Kanskje ikke om man er sulten, men.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Styrta en gang en halvliter sprit vi hadde målt til 93% (feilmargin +/- 3%). Våkna opp på sykehuset med vondt langt nedover halsen. EDT: Var god og full fra før. Ellers hadde jeg vel aldri finni på noe så dumt tror jeg... Endret 16. juni 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Uff.. L4r5.. Er ikke det veldig farlig, om ikke dødsfarlig? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hva tengte du der L4r5 ? Drekke 0,5 liter nesten ren sprit er vel ikke det lureste Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Okei, så du er full fra før av og så styrter du 0,5 liter med 90%+ sprit? Morsomt hvordan folk lyver på impuls. All form for sunn fornuft tilsier at dette er lik varige men eller døden. Endret 16. juni 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Styrta en gang en halvliter sprit vi hadde målt til 93% (feilmargin +/- 3%). Våkna opp på sykehuset med vondt langt nedover halsen. EDT: Var god og full fra før. Ellers hadde jeg vel aldri finni på noe så dumt tror jeg... Det er like usannsynlig som å styrte ned 4 liter melk. Det går bare ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Det går... blei pumpa og greier. akutt alkoholforgiftning sto det i journalen min. Spydde til jeg blødde. Kameraten min ringte sykebil når han så det. Seff kom ikke sykebilen men snuten først. Det var jo da en aspirant som kom med følgende komentar når kameratene mine viste hu at jeg lå i en blodpøl av mitt eget spy: "Sikker på at han ikke bare har drukket rødvin?" Da jeg kollapsa hadde jeg fått i meg X antall øl, en halvliter sprit, min første joint ever og var på vei til breviksbrua for å ta livet av meg (har jeg blitt fortalt... Husker ingenting etter at jeg kom til festen.) Jeg var forresten 16 år og tålte den gang ganske mye alkohol med tanke på alderen... EDIT: Det hadde nok ikke godt om jeg ikke hadde STYRTA den. hadde jeg drukket den sakte hadde jeg blitt så full at jeg ikke hadde fått i meg alt før jeg blei dårlig tenker jeg. Det som redda meg fra alvorlig skade var nok det at jeg spydde opp mye av det, samt at jeg blei pumpa. Endret 16. juni 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Styrta en gang en halvliter sprit vi hadde målt til 93% (feilmargin +/- 3%). Våkna opp på sykehuset med vondt langt nedover halsen. EDT: Var god og full fra før. Ellers hadde jeg vel aldri finni på noe så dumt tror jeg... Det er like usannsynlig som å styrte ned 4 liter melk. Det går bare ikke. 4 liter melk har jeg aldri greid å styrte. jeg bare lurte på om det var noen som hadde prøvd å gjøre det. Lurte en fyr til å prøve en gang. Skulle sett han spydde :!: Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Går det ikke an å styrte 4 liter melk? Hmm... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Styrta mi første øl for ett par dager siden.. *stolt =P Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Styrta mi første øl for ett par dager siden.. *stolt =P Grattis, og velkommen i klubben Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hendelse 17. mai hjemme: Over 10 pølser i brød uten og bli mett... forvirra. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Takk for det Gnomenz! =) ble vel egentlig mer enn den ene ølen på styrten etterhvert, men men.. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kjenner forresten til en som spiste tre grandiser på rad, før han ikke gadd mer fordi han var sliten i kjevene. :!: Gående Freaq-Show? :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Spiserekordene mine er ikke store... halvt brød elns... er sykt små spist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå