Gå til innhold

Din mat og drikke-rekord her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiste en gang en sånn stor firkløver sjokolade (300g?) på litt under 5min tror jeg, hadde vært i butikken i ett 10min friminutt og hadde spist hele før timen begynte igjen :hmm: merka ikke at jeg hadde spist den en gang....

Er 200 g, men alikevel vil jeg påstå at det er mye å spise en slik en på under 5 min. Kanskje ikke om man er sulten, men.... ;)

Lenke til kommentar

Styrta en gang en halvliter sprit vi hadde målt til 93% (feilmargin +/- 3%). Våkna opp på sykehuset med vondt langt nedover halsen.

 

EDT: Var god og full fra før. Ellers hadde jeg vel aldri finni på noe så dumt tror jeg...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Styrta en gang en halvliter sprit vi hadde målt til 93% (feilmargin +/- 3%). Våkna opp på sykehuset med vondt langt nedover halsen.

 

EDT: Var god og full fra før. Ellers hadde jeg vel aldri finni på noe så dumt tror jeg...

Det er like usannsynlig som å styrte ned 4 liter melk. Det går bare ikke.

Lenke til kommentar

Det går... blei pumpa og greier. akutt alkoholforgiftning sto det i journalen min. Spydde til jeg blødde. Kameraten min ringte sykebil når han så det. Seff kom ikke sykebilen men snuten først. Det var jo da en aspirant som kom med følgende komentar når kameratene mine viste hu at jeg lå i en blodpøl av mitt eget spy: "Sikker på at han ikke bare har drukket rødvin?"

 

Da jeg kollapsa hadde jeg fått i meg X antall øl, en halvliter sprit, min første joint ever og var på vei til breviksbrua for å ta livet av meg (har jeg blitt fortalt... Husker ingenting etter at jeg kom til festen.)

 

Jeg var forresten 16 år og tålte den gang ganske mye alkohol med tanke på alderen...

 

EDIT: Det hadde nok ikke godt om jeg ikke hadde STYRTA den. hadde jeg drukket den sakte hadde jeg blitt så full at jeg ikke hadde fått i meg alt før jeg blei dårlig tenker jeg. Det som redda meg fra alvorlig skade var nok det at jeg spydde opp mye av det, samt at jeg blei pumpa.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Styrta en gang en halvliter sprit vi hadde målt til 93% (feilmargin +/- 3%). Våkna opp på sykehuset med vondt langt nedover halsen.

 

EDT: Var god og full fra før. Ellers hadde jeg vel aldri finni på noe så dumt tror jeg...

Det er like usannsynlig som å styrte ned 4 liter melk. Det går bare ikke.

4 liter melk har jeg aldri greid å styrte. jeg bare lurte på om det var noen som hadde prøvd å gjøre det. Lurte en fyr til å prøve en gang. Skulle sett han spydde :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...