Gå til innhold

Din mat og drikke-rekord her!


Anbefalte innlegg

Mat og drikke, noe vi alle trenger for å overleve. Men noen ganger hender det at matlysten eller tørsten tar helt overhånd, og vi spiser og/eller drikker til krampa tar oss. Poenget med denne tråden, er at de av dere som føler dere har en rimelig bra rekord innen å spise x antall ditt (f.eks. brødskiver), og/eller drikke x antall datt (f.eks brusflasker) i løpet av en dag, kan poste den her. :w00t:

 

Kan starte med et eksempel selv: En gang spiste jeg 14 skiver på en kveld. Sulten? Tja, godt mulig :roll::p

 

*Overtrøtt*

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
drikkerekordene her blir vel astronomiske (nei, tenker nok ikke på alkohol :p ) LAN-rekorden min er 4,5 l coca cola på 6 timer (12-06)

Det er seriøst lite.

 

Og når det gjelder spising så har jeg ikke så mange gode rekorder. Klarte å presse i meg 10 brødskiver en gang, men da gadd jeg ikke mer. Og så delte kameratgjengen på 4, 3 pizzaer på Peppes, da orket jeg ikke mer.

Lenke til kommentar

Spiste hele 18 pizzastykker på peppes da vi var der med klassen i fjor. Var sånnt pizzabord, og hver pizza var delt i 8 stykker. Altså spiste jeg litt over 2 hele pizzaer :D var mett hele neste dag omtrent ;) . Kjipe var at en kamerat, som jeg konkurrerte med, spiste ett stykke mer enn meg :thumbdown: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...