vihovde Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kan dere ta en titt på denne siden og fortelle meg om det er ett problem å få laget en tilsvarende side som jeg vil benytte i en protestaksjon mot ett politisk vedtak. Jeg ønsker meg se samme funksjonene, med antall som har signert som du ser rett under hovedbanneren, "Skriv under på protestlisten her:" og "Tips en venn" funksjonene. Siden må kunne redigeres i Dreaweaver 4.0. Hva slags script er det dem bruker ? kan noen av dere lage siden med disse funksjonene, slik at jeg kan fylle inn tekst og div. etterpå mot en liten sum ? Takker for all hjelp. http://www.bilaksjonen.no/page.aspx Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Du må legge vekk Dreamweaver og installere Notepad2 for å få det til: Steg 1: Finn Notepad2 på Internett og installér det. Steg 2: Lær å skrive HTML (ekstraoppgave: finn htmldog) Steg 3: Lær å skrive CSS (bruk htmldog her også) Steg 4: Sett deg inn i PHP Steg 5: Bruk MySQL Hva skal du protestere mot? Kanskje det er noen her som er villig til å hjelpe deg i gang hvis det er noe vetugt... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Lite tips til selve lagringen av undersrifter så ville jeg larget vær å enkel, ikke bare øke en teller. Det kan ha store problemer med samtidighet osv med mindre man bruker transaksjoner, og det er det vel ikke støtte for i mysql? Husker ikke, men var hvertfall ikke det på skolen. Er ikke så hardt å lære html, virkelig værdt det! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Du må legge vekk Dreamweaver og installere Notepad2 for å få det til:Steg 1: Finn Notepad2 på Internett og installér det. Steg 2: Lær å skrive HTML (ekstraoppgave: finn htmldog) Steg 3: Lær å skrive CSS (bruk htmldog her også) Steg 4: Sett deg inn i PHP Steg 5: Bruk MySQL Hva skal du protestere mot? Kanskje det er noen her som er villig til å hjelpe deg i gang hvis det er noe vetugt... Hvorfor legge bort Dreamweaver? Er jo bare å bruke kodesiden det, i stedet for designsiden? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvorfor legge bort Dreamweaver?Er jo bare å bruke kodesiden det, i stedet for designsiden? Jepp, code-view fungerer ypperlig Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvorfor legge bort Dreamweaver?Er jo bare å bruke kodesiden det, i stedet for designsiden? Jeg bare tenkte at siden Notepad2 er billigere enn DW, så var det ikke noe grunn til å bruke så mye penger på lisenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå