jimmen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 tittel sier det meste.. jeg tenkte på disse inverterene : microplex hvis noen lurer på hvorfor jeg skal ha p.pose på de... skal ha den på moped,en min!!! Lenke til kommentar
Azton Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kan jo forekomme kondens i den. Det jeg ville prøvd var å tatt superlim/fugemasse å tettet igjenn hele boksen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Godt forslag, jeg tror jeg ville brukt lim jeg også. + tapet ledningene godt fast siden de er ganske skjøre. PS. Jeg tror inverterene har fått en litt annen utforming siden sist. De nye er svarte og ikke så runde i formen. Innmaten er derimot den samme. PS. Denne passer vel i elektronikkdelen av forumet. Jeg flytter den fra "annet om hardware" til "PSU og elektronikk". Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hakke bestilt invertere på en stund, har så forbanna mange Har de blitt svarte? nytt "disign" på dem? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Eg har brukt eit par slike neonlys og invertere, inverteren var pakka inn i plast. Men etter 2 veke vart lysa svakere og svakere og i den 4 veka funket ikkje lysa. Du må sette inn ledningene i inverteren å fylle gjenn alle hull med fugemasse. Du må også tette endane på neonlyset med fugemasse. Ole-Johan Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) bra at de er svart i stedet for den heselige blåfargen som var før... mer stilren med svart, og det er lettere og "gjemme" de vekk. EDIT: trådstarter, du bør fjerne de store bokstavene i signaturen din, tror ikke det er lov. og tro meg! moderatorene er strenge på slikt Endret 16. juni 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ja det burde jo du vite alt om.. Ser ikke no oppdatert bilde på Microplex da.. ? Har det kommet eller kommer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 du er en luring du glisevask Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Må bare si at jeg syntes det er litt jalla med neon lys på moped. I dette tilfelle en kaldkatode da. Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Må bare si at jeg syntes det er litt jalla med neon lys på moped. I dette tilfelle en kaldkatode da. da er det vell like jalla å ha det i en PC... men jeg ville lagt inverteren i en ballong sammen med en slik pose med salt (trur jeg det er) som du finner i skoesker, kasser til elektronisk utstyr o.l. for å forhindre kondens, og stramme sammen åpningen der ledningene kommer ut med en strips.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå