Gå til innhold

går det ann med plastikkpose på inverter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt forslag, jeg tror jeg ville brukt lim jeg også. + tapet ledningene godt fast siden de er ganske skjøre.

PS. Jeg tror inverterene har fått en litt annen utforming siden sist. De nye er svarte og ikke så runde i formen. Innmaten er derimot den samme.

PS. Denne passer vel i elektronikkdelen av forumet. Jeg flytter den fra "annet om hardware" til "PSU og elektronikk".

Lenke til kommentar

Eg har brukt eit par slike neonlys og invertere, inverteren var pakka inn i plast. Men etter 2 veke vart lysa svakere og svakere og i den 4 veka funket ikkje lysa.

Du må sette inn ledningene i inverteren å fylle gjenn alle hull med fugemasse. Du må også tette endane på neonlyset med fugemasse.

Ole-Johan

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

bra at de er svart i stedet for den heselige blåfargen som var før... mer stilren med svart, og det er lettere og "gjemme" de vekk.

EDIT: trådstarter, du bør fjerne de store bokstavene i signaturen din, tror ikke det er lov. og tro meg! moderatorene er strenge på slikt :blush:

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Må bare si at jeg syntes det er litt jalla med neon lys på moped. I dette tilfelle en kaldkatode da.

da er det vell like jalla å ha det i en PC...

men jeg ville lagt inverteren i en ballong sammen med en slik pose med salt (trur jeg det er) som du finner i skoesker, kasser til elektronisk utstyr o.l. for å forhindre kondens, og stramme sammen åpningen der ledningene kommer ut med en strips..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...