Ar`Kritz Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Er det bare ASUS som har dette? Husker at jeg hadde det på mitt ASUS GeForce2 GTS, og jeg har savnet det siden... Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Ja. Utenom ASUS er det nok veldig få kort som har temperatur-måler, desverre. :sad: Dette savner også jeg på mitt nye kort (se sig.). Men hvis du har veldig lyst å kunne se temperaturen på kortet ditt kan du jo kjøpe en slik Senfu digitalt termometer, 118NOK på http://www.databutikken.com/no er nok den billigste plassen men husk at porto og eks.gebyr blir nok litt over 100kr. Dette skal hvertfall jeg gjøre, men det er fordi jeg må kjøpe en til CPU-tempen uansett siden dumme Elkjøp ga meg et hk uten tempmåler da mitt ble ødelagt av mystisk grunn og de skiftet det.. :sad: Hvis du er mer interresert kan du bare si i fra så kan jeg gi deg url til tips om montering o.l. Ditt valg :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Er ikke SÅ hypp på tempmåler. Må ikke den evt. klistres mellom GPU og kjøleribbe da? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 "alle" har da en en sånn digital sak som måler tempen ute? Bare å feste denne på baksiden av chipen så får du jo en viss peiling på tempen :smile: Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Nei den skal ikke ligge på GPU, da blir kontakten mellom kjernen og kjøleribba dårligere, den skal ligge så tett inntill GPU som mulig men ikke lage dårligere kontakt mellom kjøler og kjernen... Denne er cirka det samme http://www.overklokking.no/guides/tempmeas...sure/index.html Og jeg har adressen et sted til hvordan montere den i en ledig 5,25" brønn fremme på PC'n best mulig.. den kan du og å hvis du vil. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 OK, ser poenget. Skal prøve å huske å kjøpe en sånn neste gang trangen til å oppgradere blir for stor :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå