Samurai99 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Viktigst av alt, den må være stillegående. Her er litt info om hovedkort, prosessor o.l. Motherboard ASUS P4S800 Socket PGA 478 Intel Pentium® 4 2.8GHz Prescott Jeg kom over denne, men den er ikke på lageret til microplex.no for øyeblikket. Spenning: 12V Turtall: 1400 o/min Støy: 18.5 dB(A) Tilkobling: 3 pins kontakt MTBF: 80.000 timer Dimensjoner, kjøleribbe: 105x94x70mm Dimensjoner, vifte: 92x92x25mm Vekt: 864 gram http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KHCL91U1 Noen som har en mening om denne, og også et sted jeg kan kjøpe denne? Eller noen andre forslag til gode kjølere? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) har du plass på ditt Hk og i kabinettet ditt ville jeg godt for Denne kjøleren til Zelman... den har ikke fått noen dårlige anmeldelser og har bare et prob, og det er størrelsen.. har du 3-5cm mellom HK og PSU så ville jeg kjøpt denne... liker du den ikke, så kansje denne er noe for deg istede.. alt er likt som den forige, bortsett fra selve vifta, som nå blir lyst på av noen LED.. du ville ha stillegående, og denne vifta har en egen plugg som du velger 7V eller 12V.. 7V hører du nesten ikke, men da blir også effekten dårligere, som hos alle andre kjølere... Endret 15. juni 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Takk for svar. Vet du eller noen andre her om den første Zalman-viften du linket til passer med min ASUS P4S800? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Takk for svar. Vet du eller noen andre her om den første Zalman-viften du linket til passer med min ASUS P4S800? Ingen? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 http://www.zalman.co.kr/product/cooler/770...0MBlist_eng.htm Ser ikke ut til å passe, men hvis, blir det trangt. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvis den passer: Gå får Zalman's kobbberkjøler. Hvis ikke kan du jo vente noen måneder, og sjekke om Komplett får denne inn på lager: Asetek Vapochill Micro (High-End) De finnes i 3 versjoner: 1 med automatisk viftestyring. 1 med både automatisk og manuell viftestyring (viftestyring med PCI slot følger med) 1 med manuell viftestyring (viftestyring følger med + ultra lavt støy vifte) High End - Extreme - Ultra Low Noise Mere info på www.asetek.com Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvis den passer: Gå får Zalman's kobbberkjøler. Hvis ikke kan du jo vente noen måneder, og sjekke om Komplett får denne inn på lager: Asetek Vapochill Micro (High-End) Her er den for Socket 478 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310133&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå