Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

En liten update:

Har sett litt på snublefots tråd HTPC-BOX 3.0 (Sony DVD-spiller med XBOX innmat) og fått litt ekstra inspirasjon.

Nå har jeg endelig gått til innkjøp av en Logitech trådløs kontroller.

Siden den ikke har disse små hurtigkoblingene som Microsoft sine kotrollere har så fikk jeg ikke brukt overgangene til USB som jeg har.

(De vil bli brukt når jeg gamer, siden jeg har 2 stk Controller S).

Så den bakre USB-porten jeg mekka til har jeg nå gjort om til Original Xbox-port igjen.

Det gikk brillefint. Har desverre ingen bilder. Kanskje jeg mekker noen etterhvert.

Snublefot fant ut at på sin CD-spiller kunne han ta vekk hodetelefonkontakten og volumknotten ved siden av og legge hurtigkoblingene til Controller S'en der.

Det var rett ut GENIALT! :thumbup:

Ser at det kunne gått på mitt kabinett, men jeg gjør ikke noe med det nå, siden jeg allerede har skjært ut til USB'ene på venstre side av fronten.

Displaydelen er den neste jeg skal hive meg rundt på.

Desverre for meg så betyr det bytte av modchip, siden chip'en min ikke støtter display.

SmartXX ser ut som å bli det rimeligste valget.

Og for å være helt ærlig så er det ikke mye jeg er villig til å investere i X-boxen i disse 360-dager.

Unntaket var Logitech-kontrolleren. Nå slipper jeg å ha en ledning fra TV-bordet og bort til godstolen. Snublet i den alt for mange ganger.

Pluss at katta mitt liker å leke med den, og det er jo ikke bra for ledningen i alle fall.

Ja, jeg har fjernkontroll. Og jeg kan jo bruke den.

Men så hender det at jeg smeller igang en Amiga-emulator eller C64-emulator for å mimre litt. :D

Da er det greit at jeg "slipper" å hente kontrolleren borte ved tv'en. :roll:

Lenge leve latskapen vil noen si. De kan ha rett i det. Hehe.

Men jeg funderer på om jeg skal vente med mere arbeid til jeg evt har funnet meg et bedre kabinett.

Mitt ser medtatt ut og er forferdelig trangt.

Jeg og Snublefot har en kompis som har en Sony CD-spiller i QS-serien og det kabinettet hadde vært genialt. Det er et par cm høyere, som gir bedre plass inni til modifikasjoner, samt en litt større vifte, slik at man kan senke viftens rpm ytterligere. Og ikke minst kjøre en vifte som er støysvak.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...