Gå til innhold

Kabinett til SLi!

Anbefalte innlegg

Hei jeg har planer om å mekke meg flett ny gamer pc nå til sommeren.

planen er å ha fullt kjør med SLi 6800Gt! Og det som trengs ellers.

Men jeg trenger et godt (og kult) Kabinett! Noen som kan hjelpe meg med å finne et som passer? Med hensyn til lyd, lufting, plass osv? Det kan gjerne være litt glorete men bra og funksjonellt, hvor det er litt plass til 2 skjermkort!

Ville det f.eks bli for varmt med bare to vifter som Her

Mvh ØysteiN! :w00t:

Endret av Klinkekulen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale dette bZerk kabinettet!

Har det selv, og det er kjempebra og kjempefint!

Veldig god plass inni!

Veldig bra luftgjennomstrømning!

Bra display med mye bra info!

Og det håndtaket på toppen som alle syns er så stygt, det syns jeg også var stygt.. når jeg så det på bilder..

Men i IRL, så er det faktisk veldig fint! :love:

Lenke til kommentar
pcv1200.jpg

Innos sitt forslag pwna Snekker`n sitt 22:41 16. juni 2005.

Innos hadde ikke peiling den: 16.juni 2005 kl 21:41 ;)

Har selv en Lian Li PCV2100B. Dette er riktig nok et "lukket" kabinett i forhold til PVC1200, men stort sett samme kabinettet bare mindre.

Termisk sett så er kabinettene bygd likt, og dette vil medføre store problemer for noen som noen som skal kjøre 2 skjermkort. Problemet er at kabinettet har alt for lav luftgjennomstrømning, og spesielt i området helt oppe bak. Og pga. oppbygningen av kabinettet ( oppned i forhold til vanlige kabinetter), vil lufta i kabinettet være varmest rundt skjermkortene. Den totalt manglende luftgjennomstrømningen vil gjøre system temperaturen høy, og dette fører til varmere skjermkort, og tilslutt dårligere ytelse. Har sett tester av andre Lian Li kabinetter som langt på vei stadfester mine teorier.

Selv fikk jeg store problemer med dette, system temperatur rundt skjermkortet kom opp i 55(!) grader ved load, og skjermkortet tok tilslutt kvelden etter å ha opplevd 139 grader. Hvordan hadde det vært å hatt to skjermkort der tror du? Jeg er ikke i tvil om at kabinettet er delaktig i drapet på mitt 6800 ultra, og det skal derfor skiftes ut. Og hva skal det skiftes ut med? Jo, en CM Stacker.

Kabinettet kan se hvor fint ut det vil for min del, men det må jo være bygget for å kunne transportere vekk den varmen som kommer.

Endret av Plukk
Lenke til kommentar
Det kan gjerne være litt glorete men bra og funksjonellt, hvor det er litt plass til 2 skjermkort!

please ikke kjøp et harry kabinett med masse plastikk på.. kjøp kvalitet !

(L) Stacker (L)

Oh no! Aldri! Vant en pc for en stund tilbake, og det kabinettet var vanvittig mye plast på! klarte faktisk å knekke noe greier på det! :mad:

Men ellers takk for hjelpen! :D

Lenke til kommentar

Stacker er et sikkert valg. Jeg har det selv og har aldri vært mer fornøyd. Det har god plass og er relativt stillegående, i tilleg til at det er det peneste kabinettet JEG vet om. Slik er det. :)

Det er ikke mye plastikk du finner der nei.

Og for dere som bare har sett det på bilder: Det er MYE penere i virkeligheten.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...