Cuthbert Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har nylig flyttet til Oslo, og trenger et par småting av kjøleutstyr til PC'en min. Jeg lurer på om det er noen gode forretninger på dette her i Oslo, slik at jeg slipper å betale så mye porto ved å bestille disse småtingene fra microplex... Eventuelt en nettbutikk som godtar forhåndsbetaling (VISA) hadde vært aktuelt, men har ikke funnet en som har det jeg er ute etter enda. (skjøtekabel for vifte og gummiduppeditter til å feste vifter) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Du har et par liggende i møllergata, rett bak glassmagasinet Datakjeden og digital impuls Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 datasupply.no ligger i markveien på løkka, den er nermest for meg. Litt mindre utvalg i butikk, men er ganske flinke til å skaffe det du trenger. Og det er aldri kø der Jeg havner oftest på Digital Impuls. Prøver å unngå datakjeden, stygg og rotete butikk, dårlig kundeservice, dårlig kontroll med hva de faktisk har på lager. alltid lang KØ. Selv etter X antall år fungerer ikke butikken. Det er deres måte å vise fingeren hver gang man stikker hodet inn døren. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) (@M_Mickey: ) hihi.. bitter til beinet, som flere andre her. Underholdningsfaktoren er høy Endret 15. juni 2005 av gozzer Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg vil og anbefale Digital Impuls ( møllergata), og jeg vil ikke anbefale datakjeden som også ligger i møllergata. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Dtakjeden på Stovnersenteret har god betjening og service. Forøvrigt finnes det mange andre, bl.a en på Tveita so bekjente er fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå