Gå til innhold

Oljefat med pc og kjøleskap

Anbefalte innlegg

Har lenge lekt med tanken om å ha et oljefat med pcen i og innebygd kjøleskap til å holde colaen kald på lan. Men et oljefat er jo ganske stort så det må kunnes ta i frahverandre. Har laget en painttegning der jeg viser sånn ca hvordan det skal være. Var ferdig med eksamen i dag faktisk så jeg har masse fri i tilleg til sommerferie neste uke. Kom meg ideer til inspirasjon tillmeg :w00t: Dette er noe jeg vil så veldi realisere men det ender ofte opp i at jeg ikke gidder:P HJELP MEG MED DETTE :p

Paint tegining

Endret av hanlave
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt litt mer nå og lurer på å kansje "felle ned" litt øverst, så jeg får en kant der til å sette colaen og div:P Kansje ha plexiglass i hele bunnen og ha et lokk som jeg kan stenge igjen sånn at jeg kan ha mus, tastatur og headset der når jeg reiser til/fra lanet. Men som sagt er dette prosjektet bare en ide foreløpig. Si i fra hvis dere har noen flere ideer eller har misforstått noe :whistle:

Endret av hanlave
Lenke til kommentar

Var på bylan 2005. Snakka med en i crewet hvorfor det ikke var lov å ta med seg kjøleskap, og han sa at det var p.g.a at det kunne falle ned o.s.v. Altså ikke noe om strømmen. Kan være at jeg tar feil da, men prosjektet kommer nok til å bli realisert så fort jeg får tak i et oljefat og får penger til kjøleskap :!:

Lenke til kommentar

det de ikke vet har de ikke godt av.

når jeg arrangerer lan så gidder jeg ikke bry meg om folk som tar med seg sånne cola kjøleskap, eller andre små greier, for da er det ikke snakk om noe strøm menge. problemet oppstår om alle skal ha med seg 2m høye kjøleskap. det blir rett og slett ikke plass til det. så om du bygger det inn i pcen din, så er det neppe noen som bryr seg om det.

du kunne jo kjøpt en lcd skjerm og fast montert den på døren til kjøleskapet, så trenger du bare tastatur og mus i tilleg, når du skal på tg feks ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...