magnusnilsen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Etter at min Motorola E1000 ble ødelagt er jeg ute etter ny telefon! Funksjoner: -Kalender: (Ja/nei)- Ja, enkel -MMS: Jepp -GPRS: Jepp -EDGE: Ikke must! -WAP: Ja!! -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Nei -Spill: Kjekt og ha! Form: -Klapp, vanlig, akkurat det samme! -Vekt: Burde få den i lomma!! -Antenne: Ikke så farlig! -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: -Fargeskjerm -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Ca S65 str. -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1500 og 2300 kroner til rådighet Med abonnementsbinding: Nei Hvis med abbenoment, hvilket? Evnt. Chess Kontant Diverse: -Merke: Akkurat det samme -Kamera: Jepp -Videokamera: ja -Symbian: Ikke viktig -Triband: Samme det -Infrarød port: det samme! -Blåtann (Bluetooth): JA! -Minne: 15mb minst -Minnekort?: Ikke dumt, men ikke must! -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ikke farlig -Radio: Trenger ikke -3g(UMTS): nei -Wlan: nei - Mulighet for GPS: Ikke farlig -Batterilevetid: Ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sms, litt mms, ringing, spilling og gjerne noen programmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå