Gå til innhold

Hjelp en stakkars kar......

Eclipsed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puttet 2 Apacer 128mb 100mhz cas2 i en ibm aptiva 450mhz og det fungerer strålende..

Viss du kjøper orginal minne så skulle det ikkje vær noe problem,, men noname minne er eg litt mer tvilende til.

eventuelt hør med noen kompiser om du kan få låne en brikke og prøve den i maskinen.

Lenke til kommentar

Du skal ikke se bort ifra at du må ha en spesial brikke ifra IBM dersom det skal fungere. Det som er så idiotisk med slike produsenter som IBM, Compaq, HP, Pacard Bell og andre, er at de lager egne løsninger på sine PCer. Som regel så kan du bruke deler som ikke er orginal deler, men tro meg for jeg har prøvd, det er fanken meg ikke lett å sette i uorginal, i forhold til produsenten, deler i en slik PC. Jeg har aldri hatt så mye problemer med en Compaq PC som da.

Tipset er at du hører med IBM først og kjøper etterpå. Hør gjerne også med dem du skal kjøpe det av om de har noen tips på området.

Håper det hjalp litt :smile:

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg hadde en IBM Aptiva P2 400Mhz før, den funket helt fint med den 128MB PC-133 brikken jeg kjøpte, jeg hadde 64MB PC-100 ram før, og den funket like fint med 64MB PC-100 og 128MB PC-133.

Derimot en kammerat av meg hadde problemer med 64MB PC-100 og 128MB PC-133 så jeg fikk PC-100 brikken hans, og til slutt endte jeg opp med 128MB PC-100 minne og 128MB PC-133 minne, og det fungerer fortsatt 100% stabilt(utenom at det er en IBM da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...