jornman Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei Kjøpte SE K750i i dag. Er veldig fornøyd så langt. Men lurer på hva den knappen på det medfølgende headsettet gjør? Har prøvd å trykke på den, men kan ikke se at noe skjer. Forøvrig synes jeg adresseboken kunne vært bedre. Tenker da på at man burde hatt muligheten til å kun se all info om en kontakt, uten å måtte gå inn i mange menyer, og tilslutt trykke 'endre kontakt' for å se infoen. Hva hvis man ikke vil endre, bare se f.eks. adressen til en person? Burde vært en mulighet. mvh j.n. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) HeiKjøpte SE K750i i dag. Er veldig fornøyd så langt. Men lurer på hva den knappen på det medfølgende headsettet gjør? Har prøvd å trykke på den, men kan ikke se at noe skjer. Forøvrig synes jeg adresseboken kunne vært bedre. Tenker da på at man burde hatt muligheten til å kun se all info om en kontakt, uten å måtte gå inn i mange menyer, og tilslutt trykke 'endre kontakt' for å se infoen. Hva hvis man ikke vil endre, bare se f.eks. adressen til en person? Burde vært en mulighet. mvh j.n. Den knappen er for å ta imot samtaler tror jeg. Når d ringer tar du opp samtalen med knappen. Angående det adresse problemet veit jeg ikke helt PS! Kommet ny firmware til tlf, antar du har den gamle fortsatt sjekk versjon du har, den nye skal være R1J002 > * < < * < * <= venstre på joystick >= høyre *=stjernetegn Link til tråden for oppdatering http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=431565&st=0 Endret 14. juni 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har den nyeste software, og det er samme "problemet" der.... hadde som trådstarter sier vært mye enklere om man kunne sett mer info om kontakten uten å måtte bla masse i undermenyer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå