bompibjørn Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 jeg har et problem når jeg spiller av filmer på min i8200, en stund etter at screensaveren kommer på (ser filmen på tv) begynner harddisklampa og lyse som en lyskaster og harddisken spinner som besatt. jeg antar at dette er noe hvilemodusgreier, men jeg har slått av alt under strømsparefunskjoner. antar at dette er temmelig bambi, men men takknemmelig for hjelp Lenke til kommentar
lerun Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Prøv å slå av screen saveren, og velg heller at skjermen slår seg av istede.... Kanskje dette er en løsning Lerun Lenke til kommentar
bompibjørn Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 thx, skal prøve dette. sitter med en følelse av at det er noe annet, ingen som har hatt problemer med at harddisken jobber hardt for no good reason og bremser hele systemet? Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 jeg kan iallefall bruke pcen aktivt mens jeg spiller en film i bakgrunnen som går på tv-out... Lenke til kommentar
lerun Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hmmmm, kan ikke si at jeg har det samme problemet. Går fint å kjøre film på min uten at hd'en går bananas. Jeg bruker ikke skjerm sparer, men har merket at den gangen jeg brukte den fikk hd'en fart på seg.... Vet ikke hvorfor men det er verdt et forsøk Lerun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå